“Eten tussen de locals”

Grand Adventure Brewing Company
Geclassificeerd als nr. 7 van 12 Restaurants in Kremmling
31 mei 2018 beoordeeld

We logeerden in het hotel vlakbij en konden hier lopend naar toe om een hapje te eten. Omdat Kremmling niet groot is, is dit waarschijnlijk 1 van de weinige plekjes waar je een hapje kunt eten. De bediening is vriendelijk, geen lege glazen en veelal locals die hier een biertje drinken na het werk. Mijn burger, was een van de betere burgers die ik op heb en het is een leuke plek om even bij te komen na een lange rit.

3 weken geleden beoordeeld

4 weken geleden beoordeeld

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Grand Adventure Brewing Company bekeken, bekeken ook

Kremmling, Grand County

In Grand Adventure Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!