“Top”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Cruquius
Keukens: Nederlands
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en snelle service, vriendelijk personeel en goed eten ! Leuk speeltuintje voor de kids erbij
Prachtig gelegen , ruime parkeerplaats

Datum van bezoek: juli 2021
Pannenkoeken Paviljoen, Public Relations Manager van Pannenkoeken Paviljoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Mike S,

Bedankt voor je review van het Pannenkoeken Paviljoen. Wij herkennen onszelf zeker in de punten die je hebt opgenoemd. Leuk om dit zo te horen! We hopen jullie gauw weer te mogen verwelkomen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete pannenkoekenrestaurant, maar ook de tournedos, sliptong en alle andere gerechten zijn echt super lekker. Voor de kids altijd leuk spelen en bediening is ook erg vriendelijk! Kortom, wij komen uiteraard snel weer eten.

Beste MamavanVayen,

Bedankt voor je review. Onze slogan is niets voor niets "pannenkoeken en meer...". Leuk dat jullie dat ook zo ervaren. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd gezellig druk. Lekker gegeten zoals elke keer en leuke bediening. Komen er al vanaf dag 1! Tot snel!

Beste PatrickBomBom,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie al jaren trouwe fans zijn van het Pannenkoeken Paviljoen. Daarvoor willen we jullie graag bedanken. Tot snel weer!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kip en rib
Hamburger
Pannenkoek voor de kleine

Wel een beetje rumoerig maar dat kan ook niet anders.
Snelle en hele vriendelijke bediening

Weer erg lekker gegeten

Beste RonkO9488YG,

Bedankt voor deze positieve recensie van het Pannenkoeken Paviljoen. Leuk om te horen dat jullie met het hele gezin genoten hebben. Wij hopen jullie heel snel weer terug te zien voor een heerlijke pannenkoek of één van onze andere velen gerechten.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel hoefde niet lang te wachten op onze bestelling. Alles werd klaar gemaakt op moment dat we aankwamen

Datum van bezoek: mei 2021
Pannenkoeken Paviljoen, Public Relations Manager van Pannenkoeken Paviljoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste marcosF6489SB,

Bedankt voor deze mooie review. We hopen dat je snel weer bij ons komt afhalen.

Reizigers die Pannenkoeken Paviljoen bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

Cruquius, Noord-Holland

In Pannenkoeken Paviljoen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.