“Gewoon goed, maar niets bijzonders”
Beoordeling van Bief&Burgers

Bief&Burgers
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Cruquius
7 november 2017 beoordeeld

Dit restaurant is vooral leuk als je met een wat grotere groep bent. De tafeltjes voor twee personen staan héél dicht op elkaar en het restaurant is heel groot en ook niet sfeervol (gedimd) verlicht. Het plankje van de slager was heerlijk, maar te veel voor twee personen. De manier waarop het dessert wordt aangeboden is erg origineel en aantrekkelijk, nooit eerder zo gezien! Het viel verder op dat toen wij om 19u kwamen de eerste tafels al aan het afrekenen waren en toen wij om 22u vertrokken, we echt de allerlaatsten waren! Voor een ongedwongen maaltijd is Bief en Burgers een prima plek, maar voor een rustig avondje tafelen zoek ik een ander adres.

10 oktober 2017 beoordeeld

Het is buiten heerlijk zitten in het avondzonnetje op het grote terras aan de achterzijde van het restaurant.
Vlotte jeugdige bediening die er wel zin in heeft, net als wij! met een gemengd gezelschap. Als voorgerecht kiezen wij voor het Plankje van de Slager met parma-ham, 2 soorten droge worst, warme chorizo worstjes, mozzarella met siroop, warme tomaatjes waarbij brood met boter. Het is inderdaad een ruim voldoende portie voor twee personen en een goede combinatie van worst met kaas en ham; heerlijk. De bestelde steak tartare is van handgesneden bavette die is gemengd met sjalotjes, cornichons en kappertjes waarop een gebakken kwartel-eitje met frietjes is ook prima, net als de "Scharrel en Schuim", hetgeen slaat op de combinatie vlees en bier en wel; een halve kip uit de Josper (soort rook-oven) met een heerlijk schuimend witbiertje en frietjes.
De bestelde gamba's "verruilde van consument" aan tafel omdat ze (zoals overigens ook vermeld op de menu-kaart) ongepeld waren gegrild en met de spaanse pepers en knoflook, peterselie en witte wijn-roomsaus net iets te pittig voor de jonge eter.
De drie verschillende hamburgers waaronder de nr. 7 van Japanse waygu rund met paddestoelen en lente-ui op een lekker sesambroodje smaakten voortreffelijk.
Uit de niet al te uitgebreide - originele - dessertpresentatie viel de keuze op de coupe met aardbeien, ijs met karamel en choco-krulletjes en een potje met hang-op en karamel met onderin een zoete vruchten-compot en waarbij een toefje room met bessen en meloen. Al met al een geslaagd verjaars-dinertje.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon op een doordeweekse dag zin in een overheerlijke cote du boeuf? Perfecte gaarheid en goed op smaak een goede bediening en heerlijke toetjes. In een woord top!!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al een paar keer langsgereden en het restaurant was ons opgevallen als nieuw. Dus voldoende uitnodigend om het eens uit te proberen. Het was maar goed dat we vooraf hadden gereserveerd want al vrij snel liep het goed vol. Mijn broer en ik bestelde een burger en de dames een salade. De burger was prima en de salades mooi opgemaakt. Voor het dessert kon gekozen worden uit diverse opmaak en smaken. Zag er goed uit. Een vervolg bezoek sluiten wij niet uit.

30 september 2017 beoordeeld

Smakelijk bereide verse burgers in veel variëteiten met een super attente bediening en tegen zeer betaalbare prijzen!!

Bedank Jean Guillaume ... G

Reizigers die Bief&Burgers bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Bief&Burgers geweest? Deel je ervaringen!