Beste Marjolijn,
Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor uw recent verblijf in het NH Brussels Airport, en daarbij ook om de tijd te nemen om ons een beoordeling te schrijven.
Het doet me plezier om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met ons personeel, de parkeergarage en de kamer. Ik zal uw lovende woorden dan ook zeker delen met het team, zodat deze kunnen motiveren tot een nog betere service naar de gasten toe.
Desalniettemin vind ik het jammer te moeten lezen dat we op vlak van ons restaurant tekort zijn geschoten.
Nogmaals wens ik u mijn excuses aan te bieden dat niet alles naar behoren is verlopen.
Ik wil u opnieuw bedanken voor uw feedback, deze wordt ten zeerste geapprecieerd.
Indien u verder nog punten heeft waarin wij ons kunnen verbeteren naar de toekomst toe, dan horen we het graag zodoende dat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren.
Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.
Met vriendelijke groeten,
Sara Knockaert
Shiftleader