Hoogtepunten uit beoordelingen
parking wagen gedurende 2 weken

Zeer eenvoudige parking met heel weinig verlichting vooral snachts de nachtwachter zeer zeker niet ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
didou553
Durbuy, België
Zeer slecht

We hebben bijna een uur moeten wachten op de luchthaven. Aantal keer gebeld. Onvriendelijk ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
roelofvd
via mobiele applicatie
Lees alle 294 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

De parking vinden is al een groot probleem omwille van de wegenwerken en slechte signalisatie, dan aankomen op een afgelegen braakliggend stuk grond: onkruid, gaten in de weg, zelf een vrije plaats zoeken. Geen enkele vorm van bewaking aanwezig, 20 min wachten op een vuile bus.We hadden nog geluk, een ander koppel had een uur moeten wachten.
Bij terugkomst 's avonds 45 min wachten op een afgedankte lijnbus waar alle mensen ingepropt werden, eerst nog een stop bij een hangar (ook een parking). Na 20 minuten dooreengeschud worden de parking bereikt: aanschuiven om te betalen aan een apparaat dat blokkeert...
Niet te begrijpen dat Brussels Airlines deze parking aanraadt...

Datum van activiteit: september 2019
5 weken geleden beoordeeld

1 dag voor het vliegen een email in het frans ontvangen van deze verschrikkelijke organisatie, sorry de parkings zijn vol.dikke paniek in het hoogseizoen.meerdere keren gebeld en gemaild om ons geld terug te krijgen maar geen reactie.uiteindelijk na 4 weken een mail gestuurd met daarin vermeld dat wij de politie zouden inschakelen in brussel. uiteindelijk na een week ons geld terug ontvangen. op geen enkele email hebben zij gereageerd behalve na de dreiging van de politie.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Deze parking gebruik ik nooit meer. Op 20 minuten in de luchthaven ? Het waren er 50 in beide richtingen! De barcode werkte niet aan de ingang, de bus die er binnen de 10 minuten most zijn heeft 25 minuten op zich laten wachten om dan noh eens 15 minuyen te blijven stilstaan. Op de terugreis beweert men aan de telefoon dat er om de 10 minuten een shuttle is, maar het heeft bij ons 35 minuten geduurd. Onervaren chauffeur die hard en plots stopt met een overvolle bus waarin meer dan de helf van de passagiers recht staat.
Nooit meer!!!
Ik ga resoluut terug voor Parking 4 in het vervolg.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Goed en makkelijk te bereiken. Stipte shuttledienst tot aan de ingang van de luchthaven. Correcte afhandeling bij betaling. Zeer tevreden. Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Parking weken vooraf geboekt. Goed op tijd aangekomen. Parking betaald met creditcard aan de ingang. Auto netjes in de rij geparkeerd op een heel groot betonnen vlakte, geen aanduiding van parkeerplaats gekregen. Bij de terugkomst midden in de nacht, overvolle pendelbus, gedropt op halflege betonnen vlakte, begin maar te zoeken waar je auto staat. Bij het uitrijden lange file want je moest je betalingsbewijs (= ticketje dat je krijgt als je een betaling doet met creditcard) tonen. Vele klanten waren dat na hun reis verloren of vonden dat niet meer, dus opnieuw betalen. Ik had dat ticketje nog bij dus ik mocht uitrijden. Twee maanden na de terugkomst verschillende mails van Quick Parking tot dreigen met incassobureau omdat mijn parking zogezegd nog niet betaald was. Dit lijkt meer op aftroggeling of oplichterij dan op goede service. Blijf daar weg ! ! !

Datum van activiteit: mei 2019