“Dagschotel”

De Kring Brasserie-Restaurant
Geclassificeerd als nr. 32 van 39 Restaurants in Zottegem
Keukens: Belgisch
29 april 2016 beoordeeld

We gaan regelmatig een dagschotel eten bij Leonardo, steeds worden we ontvangen met de glimlach en met verse ingredienten, prijs kwaliteit is zeer goed, het enige probleem is dat we het meestal niet op krijgen (-;

15 december 2015 beoordeeld

In het centrum van Zottegem. Een middaglunch of een pizza zijn voor de passant aanraders. De bediening kan soms beter.Prijs kwaliteit zit toch aan de goede kant.

31 oktober 2015 beoordeeld

Op zonnige dinsdagen is het aangenaam om een lekkere dagschotel te nuttigen op het marktterras van "De Kring" en dit voor een klein prijsje en met een goed glaasje wijn

18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 9 personen slaagt het personeel erin om iedereen op een verschillend moment zijn schotel te geven. Dit heeft als voordeel dat een 3 gangen menu lijkt als 6 gangen maar is niet echt gezellig. Een chateaubriand is een in plakjes gesneden biefstuk met een hoekje van een andere steak om het wat groter te laten lijken. Volgende keer gaan we ergens anders.

30 juli 2015 beoordeeld

Lekkere Italiaanse gerechten in het restaurant. eerder beperkte kaart maar steeds lekker. Vriendelijke bediening.

Reizigers die De Kring Brasserie-Restaurant bekeken, bekeken ook

Zottegem, Oost-Vlaanderen

In De Kring Brasserie-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!