“Burgerhuis ”
Beoordeling van Levi's Eetcafe

Levi's Eetcafe
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Zottegem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Levi's serveert vooral grote lekkere burgers (die bijna onmogelijk op te eten zijn zonder mes en vork, maar is dit de bedoeling?).
De bediening is soms wat chaotisch en daar is ruimte voor verbetering.

3 februari 2018 beoordeeld

We hadden onder andere een godfather besteld, maar de ene burger was nog half rauw van binnen (niet rosé, maar echt rood helemaal in het midden). De andere burger was rosé en smaakte gelukkig wel beter. Bovendien was ook de cheddar nog vrij hard/koud i.p.v. gesmolten over het vlees.

Misschien gewoon pech gehad door op een druk moment te komen o.i.d., maar we hadden toch net iets hogere verwachtingen na de reviews hier te lezen.

Verder was er wel veel variatie op de kaart wat betreft combinaties, maar enkele alternatieve runderrassen waren niet beschikbaar: Bijvoorbeeld Black Angus, Charolais of hereford zouden zeker niet misstaan in een burger speciaalzaak.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een goeie verse burger wil, dan ben je hier aan het goede adres! Lekker en meer dan voldoende! Gezellig zitten!

3 januari 2018 beoordeeld

Als burger-liefhebber tracht ik overal mijn hamburgertje mee te pikken, en ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik nergens betere burgers gegeten hebben dan hier in mijn eigen stad.
Persoonlijke favoriet: de Rooster Deluxe (maar de suggestie is meestal ook om duimen en vingers af te likken).
Voor een grote honger: de Godfather.

Een fijne selectie bieren en frisdranken zijn aanwezig en worden vriendelijk geserveerd.

Om af te ronden (zelfs als je geen honger meer hebt): probeer zeker de desserts van a piece of K!

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere burgers !
Kwaliteitsvlees van Slagerij Chris !
Sympathieke zaakvoerder aan het fornuis ! Gezellig interieur en thuis van leuke bikerclub

Reizigers die Levi's Eetcafe bekeken, bekeken ook

Zottegem, Oost-Vlaanderen

In Levi's Eetcafe geweest? Deel je ervaringen!