“Top verblijf voor grote bende!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

RaniBleya ...
1 beoordeling
“Top verblijf voor grote bende!”
Beoordeeld op 10 maart 2020 voor een verblijf in maart 2020

Zalige vakantiewoning om eens een weekendje weg te zijn met vrienden! Zowel de welnessruimte als de rest van de vakantiewoning was tip top in orde. Ook de streek is zeker een aanrader! Merci aan Kurt voor ons in zo'n topverblijf te verwelkomen! Ons zie je zeker en vast nog terug!

Datum van verblijf: maart 2020
JanT2913
Beveren, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfecte uitvalsbasis voor weekendje fietsen/wandelen.”
Beoordeeld op 26 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020

Vakantiewoning De Poort is een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de mooie omgeving met de fiets of te voet. Zelf hebben we met een aantal vrienden de muur van Geraardsbergen beklommen. De voorzieningen in de vakantiewoning (sauna, IR-cabine, jacuzzi) zijn ideaal om na een fietstocht/wandeling te ontspannen en de spieren terug soepel te krijgen. Indien je 's avonds een stapje in de wereld wil zetten, is dancing de Parasol een echte belevenis.

Woning is voldoende ruim en voorzien van alle benodigdheden voor een leuk weekendje of weekje met familie en/of vrienden.

Datum van verblijf: februari 2020
BertrandD ...
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“Ruime en nette vakantiewoning.”
Beoordeeld op 3 februari 2020 voor een verblijf in januari 2020

De wellness met jacuzzi, infraroodcabine en sauna maakt het verblijf nog aangenamer. De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars en fietsers.

Datum van verblijf: januari 2020
Nadia D
“Een aanrader”
Beoordeeld op 24 december 2019 voor een verblijf in november 2019

Een heel verzorgd en aangenaam verblijf, ideaal voor een familieweekend. Een rustige omgeving, waarin we konden relaxen. We hebben erg genoten van de jacuzzi. Kortom een leuke locatie om te verblijven, met een vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Een aanrader!

Familie Lebleu

Datum van verblijf: november 2019
Discover1 ...
“Een top verblijf!”
Beoordeeld op 5 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Ons verblijf in 'De Poort' was perfect.
We werden zeer vriendelijk onthaald.
In de ruime woning was alles zeer netjes. We kwamen niks te kort.
Er is mogelijkheid om veel uitgestippelde wandelingen te maken in een mooie streek.
De sauna, de infraroodcabine en de jacuzzi zorgden voor pure ontspanning.
Een aanrader voor iedereen!
Wij keren zeker terug!

Datum van verblijf: november 2019
ElienTr
“Erg aangenaam verblijf!”
Beoordeeld op 28 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Wij hebben met onze vriendengroep enorm genoten van de vakantiewoning. Mooie , ruime living alsook de slaapkamers waren top! De jacuzzi , sauna en infrarood waren dan ook een hele grote meerwaarde in de vakantiewoning alsook de grote tuin.
We kregen ook uitgebreide info van kris zowel via email als de dag zelf bij aankomst. Wij keerden alvast gisteren terug met een volledig ' zen ' gevoel.

Merci kris!

Groetjes

Datum van verblijf: oktober 2019
Nyonsjuni ...
2 beoordelingen
“Prachtige woning, alle comfort”
Beoordeeld op 28 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Mooie vakantiewoning.
Alle comfort
Goede matrassen
zeer rustige ligging
Bubbelbad, sauna, infrarood !

Datum van verblijf: oktober 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren