“Heel mooie vakantiewoning in een schitterende ...”

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Johan D
1 beoordeling
“Heel mooie vakantiewoning in een schitterende omgeving”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in september 2019

We beleefden een heel leuk vriendenweekend in De Poort. De nette vakantiewoning beschikt over alle nodige faciliteiten met als toemaatje een sauna, jacuzzi en infraroodcabine. De omgeving is schitterend en biedt tal van ontspanningsmogelijkheden. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Excursion ...
1 beoordeling
“perfect mooie vakantiehuis geweldig”
Beoordeeld op 7 september 2019 voor een verblijf in maart 2019

het vakantie huis was prachtig hebben met heel de familie genoten van de
jacuzzi en de sauna en infrarood cabine.
ook de streek viel mee met leuke dorpjes en cafeetjes die we bezochten en natuurlijk mocht het wandelen niet ontbreken.
ook de kinderen vonden het leuk met al de kinderspelen en we werden vriendelijk ont vangen door de huisbaas dus het is zeker een aanrader

Datum van verblijf: maart 2019
Coastal05 ...
1 beoordeling
“Relaxed verblijf in een comfortabele woning”
Beoordeeld op 25 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Wij genoten van een relaxed verblijf in een comfortabele en goed uitgeruste woning.
Nette keuken, salon en kamers. Aangenaam om te verblijven. Sauna, infra-roodcabine en jaccuzi zorgden ervoor dat we geheel ontspannen terug huiswaarts keerden na een fijn vriendenweekend.

Datum van verblijf: mei 2019
Je leeftijdgroep 35-49
Climber51 ...
1 beoordeling
“Schitterende locatie - great host!”
Beoordeeld op 8 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

De Poort is een pracht van een vakantiehuis: heel gezellig, voldoende ruimte, heel proper en als extra een zalige jacuzzi en sauna om volledig tot rust te komen. En tot rust kan je komen in deze streek, je kan mooie wandelingen maken en genieten van de mooie natuur. paar aanraders om te doen: dorpscafé de Casino in Dikkele, een echt gezellige bruine kroeg, stokerij Van Damme in Balegem, geitenboerderij De Volle Maan en het Provinciaal museum van Velzeke is ook de moeite. En wip op zaterdagavond of zondagnamiddag zeker eens binnen in de Parasol ;-) Nog een woordje van dank aan onze fantastische gastheer Kris die ons zeer goed ontvangen heeft in zijn schitterend vakantiehuis. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Daphne R
1 beoordeling
“Ruime en moderne vakantiewoning in de Vlaamse Ardennen”
Beoordeeld op 13 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019

Ruime en moderne vakantiewoning met veel badkamers / douches. Leuke extraatjes zoals een jacuzzi, infrarood sauna, sauna, een grote tuin om in te ravotten en een petanque / Kubb veld. Prachtige omgeving om te wandelen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Astrid D
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Gezinsweekend in De Poort”
Beoordeeld op 22 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De eerste prille lentedagen van 2019 vielen samen met ons verblijf in De Poort. Het vriendelijk onthaal en de omstandige informatie die we mochten ontvangen, gaven de start voor een heel aangenaam weekend. De uitstekende accommodatie diende als uitvalsbasis voor het verkennen van de mooie omgeving. Tussen de uitstappen door waren er geen dode momenten. Daar zorgden de wellness, de speelweide en de petanquebaan voor. De kleinkinderen hadden een eigen speelruimte zodat de ouders en de grootouders rustig konden genieten van hun aperitiefje. De comfortabele bedden zorgden voor een heerlijke nachtrust. Toen iedereen naar huis was, sloten we het weekend af met een hartelijk praatje met Kris, de uitbater van De Poort. De Poort heeft er terug een schare fans bij.

Datum van verblijf: februari 2019
Cruiser20 ...
1 beoordeling
“Een aanrader in de Vlaamse Ardennen”
Beoordeeld op 14 februari 2019 voor een verblijf in januari 2019

De omgeving, de locatie, de accommodatie, de service, de jacuzzi, etc. Al deze elementen zorgden voor een prachtig weekend.

Datum van verblijf: januari 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren