“Gasthuis De Poort”

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Camper006 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Gasthuis De Poort”
Beoordeeld op 8 november 2018 voor een verblijf in november 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer goed verblijf alles was ter beschikking . Positief voor jong en oud is
de welness . Rustig gelegen niet ver af van een bakkerij.
Streek om mooie wandelingen te maken

Datum van verblijf: november 2018
deplancke ...
Oostende, België
“Fijn vriendenweekend”
Beoordeeld op 10 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Wij hadden een hele fijne tijd in vakantiehuis 'De Poort'. Hartelijke ontvangst door Kris, waarmee de voorafgaande communicatie heel vlot verliep. Mooie woning met heel wat ruimte. Elke kamer heeft ook z'n eigen badkamer. Ook de wellness vonden wij een meerwaarde om lekker te ontspannen. Van aan en rond de woning starten er heel wat wandel-en fietsroutes. Een bezoekje aan dancing de Parasol is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
KoenraadV ...
Brugge, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi vakantiehuis, goed uitgerust”
Beoordeeld op 3 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Het vakantiehuis was volledig voorzien van keukengerei, veel slaapkamers met zeer goede bedden , veel kapstokken overal (= vaak een tekort in weekendhuizen), een aparte ruimte met speeltuig voor de kinderen, goede wellness-voorzieningen. Het huis was ook zeer proper gekuist toen we aankwamen en we kregen vriendelijke uitleg van de eigenaar. Kortom: het huis was z'n hoge prijs waard!
Een klein minpuntje: er waren geen diepe borden om bv. spaghetti te eten.

Datum van verblijf: september 2018
40greetv
Deinze, België
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Een top locatie!! rust !!ontspanning!! een zeer warm ontvangt van de gastheer met de nodige uitleg van de streek”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Een super weekend vakantiewoning, het huis heeft veel mogelijkheden alles is er aanwezig,en alles is zeer netjes .Mooie omgeving om te fietsen wandelen,en nadien ontspannen in de wellnes !! Super zalig
Een adresje om niet te vergeten we komen zeker eens terug

Datum van verblijf: september 2018
Sabine D
Antwerpen, België
“Toplocatie”
Beoordeeld op 6 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wij zijn prima ontvangen door de sympatieke gastheer die een bondige uitleg gaf over de woning en de activiteiten in de buurt. De locatie is schitterend voor wie de streek wil verkennen op de fiets, we hebben ook genoten van onze wandeling naar Dikkele … wat een idyllisch dorpje! Daarna lekker ontspannen in de jacuzzi en sauna en een BBQ op het terras … wat moet je nog meer????
Een echte aanrader, bedankt Kris!

Datum van verblijf: augustus 2018
796werner ...
Boechout
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Comfortabel”
Beoordeeld op 2 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

De woning is ruim, licht, zeer praktisch ingedeeld en zeer goed uitgerust. Auto nemen hoeft niet: mooie wandelingen vertrekken aan de voordeur! Jacuzzi is een enorme troef!

Datum van verblijf: augustus 2018
Eveline85 ...
Gullegem, België
“Prachtige vakantiewoning!”
Beoordeeld op 12 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Heel mooie, rustig gelegen vakantiewoning. We hebben genoten van een super leuk familieweekendje. Kinderen amuseerden zich goed in de jacuzzi. Prachtige wandelingen in de buurt met bezoek aan boerderij.
De woning is heel netjes, prima prijs-kwaliteit verhouding!

Datum van verblijf: juli 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren