“Mooi vakantiehuis, goed uitgerust”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
KoenraadV ...
Brugge, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi vakantiehuis, goed uitgerust”
Beoordeeld op 3 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Het vakantiehuis was volledig voorzien van keukengerei, veel slaapkamers met zeer goede bedden , veel kapstokken overal (= vaak een tekort in weekendhuizen), een aparte ruimte met speeltuig voor de kinderen, goede wellness-voorzieningen. Het huis was ook zeer proper gekuist toen we aankwamen en we kregen vriendelijke uitleg van de eigenaar. Kortom: het huis was z'n hoge prijs waard!
Een klein minpuntje: er waren geen diepe borden om bv. spaghetti te eten.

Datum van verblijf: september 2018
40greetv
Deinze, België
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Een top locatie!! rust !!ontspanning!! een zeer warm ontvangt van de gastheer met de nodige uitleg van de streek”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Een super weekend vakantiewoning, het huis heeft veel mogelijkheden alles is er aanwezig,en alles is zeer netjes .Mooie omgeving om te fietsen wandelen,en nadien ontspannen in de wellnes !! Super zalig
Een adresje om niet te vergeten we komen zeker eens terug

Datum van verblijf: september 2018
Sabine D
Antwerpen, België
“Toplocatie”
Beoordeeld op 6 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wij zijn prima ontvangen door de sympatieke gastheer die een bondige uitleg gaf over de woning en de activiteiten in de buurt. De locatie is schitterend voor wie de streek wil verkennen op de fiets, we hebben ook genoten van onze wandeling naar Dikkele … wat een idyllisch dorpje! Daarna lekker ontspannen in de jacuzzi en sauna en een BBQ op het terras … wat moet je nog meer????
Een echte aanrader, bedankt Kris!

Datum van verblijf: augustus 2018
796werner ...
Boechout
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Comfortabel”
Beoordeeld op 2 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

De woning is ruim, licht, zeer praktisch ingedeeld en zeer goed uitgerust. Auto nemen hoeft niet: mooie wandelingen vertrekken aan de voordeur! Jacuzzi is een enorme troef!

Datum van verblijf: augustus 2018
Eveline85 ...
Gullegem, België
“Prachtige vakantiewoning!”
Beoordeeld op 12 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Heel mooie, rustig gelegen vakantiewoning. We hebben genoten van een super leuk familieweekendje. Kinderen amuseerden zich goed in de jacuzzi. Prachtige wandelingen in de buurt met bezoek aan boerderij.
De woning is heel netjes, prima prijs-kwaliteit verhouding!

Datum van verblijf: juli 2018
Jessie V
1 beoordeling
“Perfecte woning voor grote groep”
Beoordeeld op 18 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Na aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar. We hebben met onze vriendengroep genoten van de luxe en gezelligheid van het vakantiehuis de Poort. De sauna, infraroodcabine en jacuzzi zijn een pluspunt. In de woning is alles zeer proper. Een extra troef zou zijn als het weiland gebruikt zou kunnen worden voor kinderen om in te spelen (eg glijbaan, schommel,...) of voor ouderen om bijvoorbeeld kubb te kunnen spelen.

Datum van verblijf: mei 2018
Je leeftijdgroep 25-34
Camper504 ...
“Prachtig!”
Beoordeeld op 26 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Mooi huis met alle faciliteiten.Sauna,infrarood,jacuzzi.Voldoende kamers en sanitair.Alles netjes en in orde.Vriendelijk ontvangst door de eigenaar!Het ligt prachtig gelegen tussen de weilanden,mooi uitzicht en rustig.Vlak bij verschillende wandel-en fietsroutes.Een bezoek aan hoeve t'Alkeveld is een aanrader.De Zwalmstreek is prachtig.Wij hebben al verschillende huizen gehuurd met onze groep en dit steekt er toch boven uit!Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: april 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren