“Perfecte combinatie van luxe, rust en ...”

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
lesversch ...
Gent, België
1 beoordeling
“Perfecte combinatie van luxe, rust en gezelligheid. Een topper !”
Beoordeeld op 19 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Na een hartelijke ontvangst door de eigenaar hebben wij met onze vriendengroep genoten van de luxe, gezelligheid en rust van De Poort. De living, maar vooral de keukentafel leidde tot urenlange gesprekken en plezier. De wellness was top. Vooral na wandelingen in deze prachtige streek, waren de sauna, infraroodcabine en de jacuzzi zalig 'thuis' komen. Een absolute aanrader om te ontvluchten !! Wij komen graag terug.

Je leeftijdgroep 35-49
Seaside59 ...
“Genieten in “De Poort””
Beoordeeld op 23 november 2017 voor een verblijf in november 2017

De Poort is ideaal als uitvalbasis voor de mooiste locaties in de Vlaamse Ardennen met o.a. uitgestippelde wandelingen (via app) en/of avontuurlijke fietsroutes.
Maar... De Poort is vooral thuiskomen in een “super” comfortabele woning, ruim, licht, eigentijds en smaakvol aangekleed.
De luxe wellness werd door ons gezin van 14 plus baby ten volle benut, de kids vonden de speelruimte top en voor mijn man (MS-patiënt) was de gelijkvloerse slaapkamer met volledig aangepaste badkamer een niet te onderschatten pluspunt .
En... er zijn in de omgeving uitstekende traiteurdiensten!

Sunshine2 ...
1 beoordeling
“perfecte woning voor grote familie”
Beoordeeld op 17 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Ons jaarlijkse weekend vakantie hebben we in familieverband in de Vlaamse Ardennen doorgebracht met leuke wandelingen, barbecue, enz. De woning was super ingericht en de kleinkinderen hebben zich goed geamuseerd, zeker in de jacuzzi. Een aanrader.

Patrick G
Brussel, België
Niveau 3 bijdrager
22 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
“Goed adres met tal van activiteiten in de buurt”
Beoordeeld op 6 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Voor de 13de maal op stap met een aantal jeugdvrienden.
Leuk adresje om van hieruit op stap te gaan : fietstochten, met alpaca's op stap, stadwandeling in Oudenaarden, sportieve activiteit bij The Outsider. Stuk voor stuk leuke ontdekkingen...

wilfried ...
Stekene
“Perfect uitgeruste vakantiewoning.”
Beoordeeld op 6 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

De woning is zeer proper en efficiënt ingericht; er is heel veel keukenmateriaal aanwezig. Er zijn met jacuzzi, sauna, infraroodcabine en enkele speeltuigen voor de kinderen voldoende mogelijkheden om ook bij slecht weer iedereen een aangenaam verblijf te waarborgen. Als de tuin nog kan afgewerkt en aangevuld worden met enkele speeltuigen voor de kinderen is het top. De omgeving is nogal heuvelachtig maar geeft als het weer het toelaat voldoende kansen tot fietsen en wandelen; ook enkele interessante bezienswaardigheden en bezoekjes in de omgeving zijn de moeite waard.

Je leeftijdgroep 65+
martinepu ...
Deerlijk, België
1 beoordeling
“Prachtige verblijfplaats op een prachtige lokatie”
Beoordeeld op 27 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Perfect uitgeruste woning met alle comfort ! Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.
Unieke streek met veel mogelijkheden : richting Geraardsbergen (in de Gavers kan je fietsen huren, minigolfen, zwemmen, roeien, zonnen...) De Zwalmstreek ligt op 5 min (prachtige wandelmogelijkheden) of je kan afzakken richting de Schelde. Het nabijgelegen dorpje Dikkele is mooi. En in 't Alkeveld zijn er lekkere ijsjes te verkrijgen

carinawan ...
Zelzate, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Super weekend in een super vakantieverblijf”
Beoordeeld op 15 september 2017 voor een verblijf in september 2017

De vakantiewoning was super. Zeer goed uitgerust en goed gelegen.
We hebben Aalst bezocht met gids en op zondag het provinciaal archeologisch museum. De sauna, infraroodcabine en jacuzzi bij de woning boden de nodige ontspanning.
Op aanraden van de eigenaar hebben we een zeer goede traiteur en 2 activiteiten gevonden.
De woning is een aanrader. Super tevreden!!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren