“Fantastisch uitgerust huisje op een perfecte ...”

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
TomKE85
Brugge, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch uitgerust huisje op een perfecte ligging”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De woning is ideaal om met een groep vrienden of familie een vakantie in de Vlaamse Ardennen door te brengen. Het huis is heel goed uitgerust zodoende dat je zelf zo goed als niets dient mee te nemen. De welness-faciliteiten zijn een zalige extra na een dagje fietsen in deze prachtige streek.

Raymond V
“Excellent”
Beoordeeld op 14 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Zeer goed . Alle comfort aanwezig . Zeer relax en ontspannend . Mogelijkheden voor prachtige wandelingen en lekker eten .

ellenlamm ...
Meulebeke, België
“Een aanrader!”
Beoordeeld op 1 juli 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

We hadden een fantastisch weekend in vakantiehuis De Poort. Mooie grote kamers, idem voor de badkamers. Grote keuken en living. Alles is voorzien. Niks op aan te merken. Aparte speelkamer voor de kids en terras zijn een pluspunt. De kids vonden de jacuzzi top! Voor herhaling vatbaar... Misschien een kleine tip: een extra frigo om onze drank te koelen met het warme weer zou ideaal geweest zijn. Bedankt aan de gastheer voor de warme ontvangst.

Bruno C
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfecte locatie voor bedrijfsseminarie!”
Beoordeeld op 22 juni 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

Deze vakantiewoning in het hart van de Vlaamse Ardennen is de ideale locatie voor bedrijfsseminaries! Laptops kunnen probleemloos aangesloten worden op het televisiescherm en de eigenaar beschikt zelfs over een apart projectiescherm. De WIFI is van een uitstekende kwaliteit, wat voor ons meteen een grote opluchting was. Ruime en modern ingerichte keuken, ruime kamers waarvan er verschillende over een eigen douche beschikken en last but not least: een luxueus wellness gedeelte om de stress van de werkdag meteen te vergeten. Een echte aanrader!

Pieter D
1 beoordeling
“Fantastisch verblijf in een wondermooie omgeving!”
Beoordeeld op 13 juni 2017 voor een verblijf in Mei, 2017

Vakantiewoning De Poort bezorgde ons een zeer geslaagd verblijf in een adembenemend mooi en zeer rustgevend decor. We huurden de vakantiewoning om met de familie het communieweekend van onze zoon te vieren. Het werd een weekend dat hem en ons nog lang zal bijblijven.
De vakantiewoning is zeer netjes en heeft alle faciliteiten die men maar kan bedenken. Er werd werkelijk aan alles gedacht en we kwamen niets tekort. Meer nog konden we daarnaast genieten van wat luxe en ontspanning met de jacuzzi, de infraroodkabine en de sauna. De kamers zijn uitgerust met zeer comfortabele bedden en er zijn meer dan voldoende badkamers aanwezig, zodat iedereen toch van voldoende privacy kan genieten. De keuken is zeer ruim en voorzien van alle benodigdheden.
Daarnaast konden we ook genieten van mooie wandelingen in een schitterende omgeving. Als poort van de Vlaamse Ardennen heeft deze vakantiewoning zeker haar naam niet gestolen.
We kregen bij aankomst een korte, maar goede rondleiding van de vriendelijke eigenaar en konden voor de rest van het weekend genieten van alle rust en privacy.
Wij komen zeker terug!
Groetjes,
Familie De Potter

Carlo V
“Ideale uitvalsbasis”
Beoordeeld op 3 mei 2017 voor een verblijf in April, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een zeer verzorgde moderne woning met alle voorzieningen. De kamers en bedden zijn comfortabel. Wij hebben met 13 volwassenen en 3 kinderen verbleven en hadden zeker voldoende ruimte. Jacuzzi en sauna zeer proper en heerlijk om tot rust te komen. Verder is op het domein niet veel te beleven (speelweide/petanque nog niet aangelegd) maar gelukkig zijn er in de buurt voldoende activiteiten.

Je leeftijdgroep 25-34
Antwoord van management
3 mei 2017
Speelweide 2500 m²/petanque is deze week inderdaad omgeploegd. Alles wordt nieuw ingezaaid en zal tegen volgende maand bij goede weersomstandigheden opnieuw perfect liggen.
Gaabz
Purmerend, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijk huis met geweldige faciliteiten!”
Beoordeeld op 4 april 2017 voor een verblijf in Maart, 2017

Wij hebben met 15 personen geslapen in Guesthouse de Poort in Zottegem. Vooral al fijn contact gehad met Kris en bij aankomst werden we blij verrast! Van jacuzzi t/m sauna en geweldige slaapkamers/badkamers. Ook genoeg wc's wat ook prettig is.

Wij kwamen hier om de ronde van Vlaanderen te fietsen en dat was een perfecte locatie ook omdat we onze fietsen makkelijk kwijt konden. Na het fietsen even ontspannen in de infrarood cabine, sauna en jacuzzi en we waren weer nieuw!

Op loopafstand van Velzeke en Zottegem.

Kortom we hebben genoten en hopen dat we volgend jaar weer zo zullen genieten :)

Je leeftijdgroep 35-49
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren