“Gezellige vakantiewoning met de nodige ...”

Beoordeling van Guesthouse De Poort

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Tine G
1 beoordeling
“Gezellige vakantiewoning met de nodige faciliteiten”
Beoordeeld op 16 februari 2017 voor een verblijf in Februari, 2017

Zeker een aanrader, met als pluspunt de wellness faciliteiten, heerlijk genieten zelfs bij mindere weersomstandigheden en de "speelkamer" voor de kinderen.
Leuke locatie om te wandelen, zeker ook met kinderen.
Hadden er een heel leuk weekend!

anneliesh ...
Antwerpen, België
1 beoordeling
“Ideale locatie voor een weekend met vrienden”
Beoordeeld op 11 november 2016 voor een verblijf in November, 2016

Mooi ingerichte accommodatie, zeer proper en alles aanwezig wat nodig is voor een weekendje weg onder vrienden. Wij zijn zeer tevreden!

Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
pietervan ...
Roosdaal, België
“Mooie verblijfplaats”
Beoordeeld op 6 november 2016 voor een verblijf in Oktober, 2016

Een leuke ervaring met onze groep vrienden (10 personen) in "De Poort".
Onze indrukken:
- ruim, net, ordelijk en nieuw huisje
- goed uitgeruste keuken
- verschillende kleine badkamers zijn zeer praktisch
- sauna en jacuzzi maken het huis helemaal geweldig.
- rustige omgeving met winkel, bakker op enkele minuten rijden
- mooie uitvalsbasis voor wandelingen in de Zwalmstreek en de Vlaamse Ardennen.

De boeking, sleuteloverdracht en afhandeling na het verblijf met de eigenaar verliepen correct en stipt volgens afspraak.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Anja V
2 beoordelingen
“Alles erop en eraan!”
Beoordeeld op 3 november 2016 voor een verblijf in November, 2016

Mooi afgewerkt en goed onderhouden huis voorzien van alles wat je thuis hebt en nog zou willen. Alles netjes en verzorgd.

Zowel buiten als binnen voldoende plaats voor een grote groep. Veel speelruimte buiten!

De omgeving is mooi om te wandelen/fietsen en heeft genoeg mogelijkheden voor uitstapjes.

Ontbijt aan huis is een aanrader.

Charmante, vriendelijke en zeer behulpzame eigenaar.

anmeirlae ...
Middelkerke, België
“Fantastisch”
Beoordeeld op 20 oktober 2016 voor een verblijf in Oktober, 2016

Vrijgezellenweekend!
Vakantiewoning "De Poort", de jacuzzi, de sauna, de infraroodcabine, de accommodatie , de fietstocht naar de jeneverstokerij en een avondje uit in de Parasol!
Kortom een weekend om nooit meer te vergeten.
Alle vriendinnen waren het erover eens dat we er een jaarlijkse traditie moeten van maken!!
Prachtige omgeving, alles voor handen in het huis, op en top afgewerkt! Er is werkelijk over alles nagedacht! We zijn volledig zen thuisgekomen! Genieten van begin tot einde!
Een echte aanrader!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: alles
Minpunten: Het weekend was te snel voorbij!
Reisgroep: Large Group
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Een TripAdvisor-lid
“Alles inbegepen!”
Beoordeeld op 1 september 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

Met 7 collega's verbleven we 2 dagen in De Poort ikv werkoverleg.
Van bij de aankomst werden we ontvangen door de eigenaar die ons op vriendelijke manier de nodige uitleg gaf. Hij zorgde ook voor de nodige HDMI-kabel zodat we onze presentaties konden verzorgen via het aanwezige grote TV-scherm.
Alles was tot in de puntjes geregeld en inbegerepen. 's Middags en 's morgens kwam de bakker langs met de noge koeken, broden, fruitsap confituur enz... zodat wij ons niet hoefden te verplaatsen en ons op ons werk konden concentreren.
De gastheer voorzag de nodige streekproducten zoals lokale bieren die 's avonds voor de nodige ontspanning zorgden.
Wie graag met collega's vergadert op een andere manier, los van de klassieke werkvloer, is hier aan juiste adres. Ruime, verzorgde kamers met aparte wasmogelijkheden zijn een pluspunt! Vergeet zeker je persoonlijke wensen niet mee te delen aan de eigenaar, hij vult ze graag voor je in!

Reisgroep: Large Group
lucmichie ...
Lommel, België
“Fam. weekendje”
Beoordeeld op 3 juni 2016 voor een verblijf in Mei, 2016

De Poort was voor ons de perfecte vakantiewoning om met zijn allen gezellig te tafelen en op het terras te genieten van het uitzicht . Wij hadden geluk met het weer zodat we de hele namiddag en avond konden genieten van de zon op het terras. Alles is netjes in orde, mooie slaapkamers, badkamers en de keuken is goed voorzien van potten en pannen enz.......
Mooie locatie om te fietsen tevens e-bikes verhuur in de buurt.
Een aanrader !!!!

Reisgroep: Uitgebreide familie
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren