“Geweldige plek”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Mieke v
1 beoordeling
“Geweldige plek”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij hebben Chalet 1B voor 1 week gehuurd. Wat een prachtig plekje en wat een mooi en schoon chalet met enorm overdekt balkon. Onze hond heeft het ook heerlijk hier. Het meer zit op 50 meter afstand en het zwembad naast ons. De camping is niet zo groot maar erg gezellig. Personeel is vriendelijk en het is er schoon.
Het contact met de verhuurder verliep ook duidelijk en prettig. Echt een aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren