Econo Lodge Grand Junction(Grand Junction)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Candlewood Suites Grand Junction NW(Grand Junction)
CandlewoodSuites
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Days Inn by Wyndham Grand Junction(Grand Junction)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
DoubleTree by Hilton Grand Junction(Grand Junction)
Doubletree.com
  • Gratis parkeren
Residence Inn Grand Junction(Grand Junction)
  • Gratis parkeren
Red Roof Inn Grand Junction(Grand Junction)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Grand Junction Palomino Inn(Grand Junction)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
10 januari 2018 beoordeeld

Het hotel hebben wij bezocht toen wij op doorreis waren en voor dit doel is het zeker een goed hotel. We hadden een erg mooie kamer en het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Ook het ontbijt was prima.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
28 september 2016 beoordeeld

Om een grote afstand te overbruggen hadden wij dit hotel uitgezocht. De kamer was schoon, het kingsize bed heerlijk en het uitzicht prachtig!! Ontbijt niet inbegrepen helaas maar bij te boeken voor 9 dollar pp

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets klopte aan dit hotel. Het personeel achter de receptie was ongeinteresseerd en echt onaardig. De kamer was klein en niet goed schoon en de bedden waten veel te smal (130 cm) voor twee personen. Ook was er van alles te kort omdat er blijkbaar maar op twee personen was gerekend. We zaten helemaal aan het einde van de gang dus niet of nauwelijks wifi. In de brochures van het reisbureau stond een buitenzwembad maar dit bleek een onverwarmd binnenzwembad te zijn. We waren blij weer weg te kunnen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 augustus 2015 beoordeeld

Omdat er in onze eerste kamer technische problemen waren kregen wij een andere kamer, een prima kamer! Zeer behulpzame monteurs, het was alleen zeer lawaaiig in het hotel op het moment dat wij er waren vanwege een jeugdtoernooi van football.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
20 november 2012 beoordeeld

Dit hotel is gemakkelijk te bereiken. Het heeft een grote parkeerplaats en een lift. Het personeel is zakelijk. De kamer die wij hadden heeft een prachtig uitzicht op de bergen van de Mesa Verde.
Het hotel ligt ook dicht bij een luchthaven en diverse restaurantjes. Vanuit het hotel zijn er mooi trips te maken door de Mesa Verde of langs een Rimroute. Ook is het mogelijk van daaruit de bergen in te trekken met een Quad of een viervoeter (horse). Er is een goede vestiging van Wendy dichtbij met een vriendelijke cheffin (Deborah). De bedden zijn goed. Er is een restaurant in het hotel maar we hebben daar geen gebruik van gemaakt.

• Verbleef: juni 2012, reisde met een partner