“Vreetschuur”

Restaurant Aan Tafel
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Beuningen
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ballentent. Lopend buffet, 1.5 meter afstand houden is daardoor vrijwel onmogelijk. Het chagrijnig kijkende personeel deed hier niks aan.

Het eten was niet lekker, taai vlees, desserts veel te zoet. Alles groots en goedkoop opgezet. Echt een avond ordinair vreten. Eén keer en nooit meer.

Datum van bezoek: september 2020

23 juli 2020 beoordeeld

Wij eten regelmatig bij restaurant Aan Tafel, zowel doordeweeks als in het weekend (Minimaal 3 keer maand). Zowel als stel, zakelijk als met vrienden, wij worden altijd even vriendelijk ontvangen en het eten en drinken is van dezelfde goede kwaliteit. Ook wordt er altijd wel een tafel voor ons vrij gemaakt. Wat een fijne thuisbasis. Hier is iedereen welkom.
Wat een lieve en zorgzame mensen die hart hebben voor de zaak en hun gasten.

Wij komen hier regelmatig en met veel plezier. Inmiddels is dit restaurant een begrip in de horeca van Beuningen.
Het is jammer om te zien dat mensen ( in vorige rencensies) niet zien dat deze ondernemers er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken met inachtneming van de Corona maatregelen. Blijf dan thuis als u tot een risico groep behoort, dit is uw eigen verantwoording. Verleg dit risico niet naar deze hardwerkende en welwillende ondernemer.

De directie doet er alles aan om het gasten naar de zin te maken op een zo veilig mogelijke wijze.
Mijn inziens is dit uitstekend gelukt. Chapeau.

Een pluim voor deze ondernemers, wij steunen jullie en blijven zeker als tevreden gasten jullie restaurant bezoeken.

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld

Wij zijn gister met ons gezin gaan eten. Het was 1 groot mierennest aan mensen!!! Geen afstand, geen controle vanuit het personeel. Werkelijk waar schandalig. Veel meer dan 100 mensen, grote groepen die absoluut onmogelijk uit 1 huishouden bestaan.
Het personeel is er op aangesproken en de enige reactie die ze gaven was ‘meer dan 100 mensen mag, als iedereen een vaste Zitplaats heeft’ Lopend buffet restaurant, hallo!
‘Meer dan 100 mensen mag, als de 1,5 mtr in acht wordt genomen’ Niemand werd aangesproken door het personeel en als we dat zelf deden richting bezoekers kreeg je nog bijna ruzie ook!

Als de inspectie dit zou hebben gezien, kunnen ze de toko sluiten!!!! Ons zie je niet weer terug...

Datum van bezoek: juli 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vet, suiker, koolhydraten, hoge temperatuur, een ideale mix om het schijnbaar royale aanbod aan eten met maximale marge te kunnen verkopen aan zoveel mogelijk mensen per avond.

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Goed en gevarieerd eten, het is niet duur in vergelijking met andere all you can eats. Ook heeft het restaurant een hele leuke aankleding. Heerlijk gegeten voor prima prijs.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Aan Tafel bekeken, bekeken ook

Beuningen, Gelderland
Beuningen, Gelderland

In Restaurant Aan Tafel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.