“Een gezellig diner met vrienden.”
Beoordeling van Moy Fa

Moy Fa
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Axel
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

We hebben genoten van het verrassingsmenu van Akuen de eigenaar. Het was een moderne interpretatie van authentieke Chinese smaken.

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. Menukeuze is groot en gevarieerd. Kortom prima!

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Met vrienden wezen eten, en genoten van het FER seizoensmenu. Vanaf het voorgerecht tot het dessert was alles heerlijk en ook netjes geserveerd. Wij hopen nog lang in Axel te kunnen genieten van deze zaak die meer bied als standaard chinees eten. Ook de afhaal is altijd goed van kwaliteit, wat ik bijdeze graag wil vermelden als tip.

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld

De ontvangst en bediening is door vriendelijke mensen, je krijgt een (keuze)advies als het nodig is, goed verzorgde tafels en gerechten

Datum van bezoek: november 2018
4 april 2019 beoordeeld

Uitstekend chinees restaurant dat door geen enkele andere chinees kan worden verbeterd. Wij komen hier al jaren en de kwaliteit van de gerechten is heel goed. De service van het personeel is uitstekend. D aankleding en sfeer in de zaak stijgt ver uit boven het niveau van elk ander chinees restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Moy Fa bekeken, bekeken ook

Sas van Gent, Zeeland

In Moy Fa geweest? Deel je ervaringen!