“Spontaan bezoek”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een knus ingericht restaurant met uitermate vriendelijke bediening die attent reageert op afruimen van de tafels en het aanvullen van het buffet.

Datum van bezoek: mei 2024

29 april 2024 beoordeeld

Ik werd door mijn vriendin getrakteerd op een etentje in dit sfeervolle restaurant voor mijn verjaardag.
Wij waren hier voor het eerst en er werd een duidelijke en vriendelijke uitleg gegeven over het buffet.
De vriendelijke bediening en het kwalitatief goede eten maakte dit een meer dan geslaagde avond voor ons beiden.
Het buffet was zeer uitgebreid en werd regelmatig ververst.
We hebben gewoon genoten van de sfeer en het eten.
Restaurant Bandoeng is echte aanrader en wij hopen weer te mogen genieten als wij in de buurt zijn.
Tip, reserveer op tijd, omdat het er best druk kan zijn.

Datum van bezoek: april 2024
31 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke authentieke Indonesische gerechten gegeten in een gezellige passende setting. Personeel was zeer vriendelijk en duidelijk, er werd streng op toegezien dat er steeds een schoon bord genomen werd bij het opscheppen. Buffet werd continu aangevuld. Er waren veel verschillende soorten sambal te proeven die ook werden verkocht.
De gerechten waren ontzettend lekker, wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2024
3 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke keuken, gezellig en ongedwongen! Zeker een aanrader. Is een welkom afwisseling in de hedendaagse restaurants.

Datum van bezoek: maart 2024
25 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was tussen slecht en bijna voldoende. Wij misten de echte indische smaak de indische specerijen die in de gerechten horen. Echt jammer.

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!