“Sfeervol dineren”

Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Oost-Souburg
Prijsklasse: € 30 - € 33
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
10 februari 2024 beoordeeld

Een prachtige belevenis in echt Indonesische sfeer. Heerlijk buffet en vriendelijk personeel. Mooi dat er ook een senioren korting is. Top.

Datum van bezoek: februari 2024

9 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig Indisch buffet restaurant waar het buffet continu vers wordt aangevuld. Super aardig personeel ,zeer de moeite waard

Datum van bezoek: februari 2024
27 januari 2024 beoordeeld

Dit restaurant is werkelijk super. Zowel de gerechten als de bediening zijn er top! We komen er de laatste tijd vaker, al wonen we 50 km verderop.

Datum van bezoek: januari 2024
29 december 2023 beoordeeld

Ik ben er al heel vaak geweest, kom er al jaren. Maar blijft een soort thuis komen. Het is gezellig en goed.

Datum van bezoek: december 2023
15 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijke bediening. Verder een heerlijk buffet met allerlei gerechten voor ieder wat wils. Heet en minder heet. Lekkere saté. Dit alles in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!