“Teleurstelling”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
16 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellend.
Alles smaakte ‘vlak’ , muf en ongeveer hetzelfde. Varkens - en kipsaté bij elkaar in de sauskom. Serveerster was heel vriendelijk, andere medewerkers ongeïnteresseerd.

Datum van bezoek: augustus 2022

31 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Rijsttafel Bandung voor 5 afgehaald, netjes op tijd klaar, prima verpakt in dozen, en thuis heerlijk zitten smullen van een verrukkelijke variatie aan smakelijke gerechten. En voor een prijs die maakt dat je na een tijdje graag weer een keer afhaalt! Bedankt team Bandung!!

Datum van bezoek: juli 2022
25 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de originele smaken en geuren beleefd. Met groep vrienden we hadden gereserveerd alles werd keurig bijgevuld .
contant schone borden .
vriendelijke bediening leuke sfeer gratis parkeren .
goede kwaliteit en dat proef je .
Er zat zorg en liefde in het eten . Dat zie je niet zoveel meer tegenwoordig.

Datum van bezoek: april 2022
12 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat men vroeger als bijzonder beschouwde is tegenwoordig middelmatig.
Het restaurant is niet met zijn tijd meegegaan, wel uitgebreid, wat resulteert in te lange wachttijd voordat je je bord kunt opscheppen met doorsnee gerechten.
Als sambal liefhebber was ik benieuwd naar de 9 huisgemaakte soorten waarvan ik er 6 heb kunnen proeven.
Helaas zijn alle soorten veel te zout waardoor er weinig verschil te proeven is.
Bediening was overigens attent en vlot.

Datum van bezoek: april 2022
25 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas: Java Buffet :40 verschillende schoteltjes dat wel, maar: Niks bijzonders qua smaken , echt niet , veel keuze maar een mikmak van van alles, je hebt geen idee wát je opschept, geen uitleg , geen bordjes erbij.
Wel vriendelijk personeel.
Geen messen, altijd nieuwe borden, geen nieuw bestek echter
Heel druk en rumoerige omgeving.
Sorry: had beter verwacht ( derde beste v NL? )
Succes verder gewenst

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!