“Voor even terug in Indonesië, wat hebben we genoten!”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
5 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

in Indisch restaurant Bandoeng kregen we echt het idee even op Java te zijn. Heerlijk eten, sfeervolle aankleding, passende muziek, top!

Datum van bezoek: juni 2022

31 mei 2022 beoordeeld

Wij komen uit Den Haag, de bakermat van de Indische keuken. Wij zijn verhuisd naar Middelburg en hebben tijdens de Corona periode verschillende malen een rijsttafel afgehaald en onlangs daar ook ter plaatse gesmuld van het overheerlijke buffet. Niet zoals bij een gemiddelde Chinees vervallen tot een eenheidshap met warme tomatensaus, maar alle gerechten met een eigen authentieke smaak. Zelfs de saté heerlijk geroosterd op een houtskoolvuurtje. Het restaurant ademt de vervlogen tijden uit van het oude Nederlands Indië. Het personeel is zeer vriendelijk. Een avondje genieten? Gewoon een tafeltje boeken. Wij zijn fan.

27 mei 2022 beoordeeld

Goed eten erg lekker en origineel komen zeker terug de bediening is vriendelijk en behulpzaam toppers

26 mei 2022 beoordeeld

Gepassioneerd en zeer vriendelijk personeel. Authentiek Indische stijl en ook super lekker gegeten!!

22 mei 2022 beoordeeld

Bij binnenkomst komen de geuren van de diverse gerechten je tegemoet. Je moet je beheersen om niet tegelijk achter de voorganger aan te sluiten om te beginnen. Je herkent gelijk aan de geuren van de gerechten dat je aan de indonesische keuken te maken heb. Je waant je gelijk weer terug aan je bezoek aan Bali met zoveel lekkers. Dit was een perfecte afsluiting van onze vakantie. Al de gerechten hebben de smaak die je ook verwacht en je gaat gewoon alles proeven als het mogelijk is. Vol is vol maar wel voldaan met een heerlijke smaak. Nu ga ik uitbuiken van deze heerlijke rijsttafel met waardering voor de kok. Je moet het gewoon doen lekker uiteten bij Bandoeng in Oost-Souburg het is de aanrader.
Hilda &Arnold uit Den Helder

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!