“Slecht.”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
26 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst. Vriendelijk personeel. Het eten was echt een aanfluiting. Droog, taai en smaakloos vlees. Sauzen waren niet lekker of smaakloos. Zelfs de satésaus was smaakloos. Het pittige eten kwam niet eens in de buurt van pittig. Eten sloeg echt nergens op. En met de nieuwe maatregelen mocht je per tafel aanschuiven voor het buffet. Wij zaten na onze eerste ronde drie kwartier te wachten voor ronde 2. We zijn uiteindelijk zelf maar gaan aanschuiven, want iedereen had honger. Je betaald best veel geld voor gewoon slecht eten. Zonde.

Datum van bezoek: november 2021

30 oktober 2021 beoordeeld

Gezellig en niet te luidruchtig zoals in andere restaurants. Hier kan je in alle rust kiezen en genieten!

Datum van bezoek: oktober 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Doorgekookt eten. Wellicht een nostalgisch pasar malam gevoel oproepend. Maar alles eentonig, ouderwets en dat blijkbaar al 45 jaar lang.

Datum van bezoek: oktober 2021
13 september 2021 beoordeeld

Zoals altijd bij Bandoeng weer heerlijk gegeten! Leuke sfeer, vriendelijke bediening en een uitstekend Javaans buffet!

Datum van bezoek: september 2021
11 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed concept wat al ruim 45 jaar bijna ongewijzigd is . Een goed gevuld Javaans buffet met heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.