“Waarom veranderen als het al 45 jaar goed is . Ga zo door. ”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
11 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed concept wat al ruim 45 jaar bijna ongewijzigd is . Een goed gevuld Javaans buffet met heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2021

27 augustus 2021 beoordeeld

Nog altijd super goed en uitgebreid buffet en heel vriendelijk personeel - absoluut aanrader en ook voor afhalen

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juli 2021 beoordeeld

Van het buffet gegeten in een groot gezelschap. Alles was heel erg lekker en smaakte authentiek Indisch.

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en ontzettend leuke bediening. Het eten is van top kwaliteit, vers en super lekker gekruid! Zeker de moeite waard....

9 juli 2021 beoordeeld

Super lekker gegeten weer, top bediening, zeer vriendelijk, een echte aanrader!! Wij zijn al jaren fan van Bandoeng!

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.