“Eten bij restaurant Bandoeng in Oost-Souburg is iedere keer weer een feestje”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer mogen genieten van het Javaans buffet bij restaurant Bandoeng in Oost-Souburg. Zoals altijd was het ook nu weer een feestje. Een feestje waarbij de coronaregels worden gerespecteerd en de kwaliteit van het eten weer uitstekend was. Of we er nog eens terug willen komen? HEEL GRAAG!

Datum van bezoek: september 2020

4 september 2020 beoordeeld

Had er veel van verwacht, maar wat viel het eten tegen.
Javaans buffet, volgens mij veel smaakversterkers gebruikt, miste de verse kruiden.

Datum van bezoek: augustus 2020
18 juli 2020 beoordeeld

Het is een heerlijke rustige avond, alles is coronaproof...genoeg ruimte , en om de beurt per tafel naar het buffet. Daar telkens handen reinigen. Het eten is echt heerlijk, veel verschillende smaken en gerechten zijn te proeven.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2020
16 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege Corona wilden wij eens iets anders. Via Zeelandeet.nl uitgekomen bij een Indische rijsttafel van Bandoeng. Deze was super!! Saté saus zoals deze hoort te zijn!! Alles keurig verpakt in een fraaie doos. Zeer veel bijlagen zoals de sperzieboontjes en een heerlijke Rendang.
Nu éénmaal de weg gevonden, wij komen hier zeker vaker voor terug.

Datum van bezoek: april 2020
15 april 2020 beoordeeld

Nu met het corona virus alleen afhalen. Geen probleem alles keurig verzorgd. En als extra nog iets lekkers voor bij de koffie.
Ben blij dat ze dit doen zeker voor de vaste klanten.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.