“Afhalen in tijd van corona”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Oost-Souburg
Prijsklasse: € 30 - € 33
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 maart 2020 beoordeeld

Vrijdag een voortreffelijke rijsttafel afgehaald (ivm corona is het restaurant gesloten)
Wat een heerlijkheid, veel gerechten en goed op temperatuur. Kortom geweldig

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Net terug van een super gezellige avond !!! Heel lekker gegeten, top kwaliteit . Wat wij heel belangrijk vonden was de attente en vooral zeer persoonlijke bediening !!! Het eten was zeer goed, ruime keuze en vooral goed van smaak en vers!!! Het restaurant heeft een zeer goede uitstraling !!!

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alsof je in Indonesië aan het dineren bent, maar dan met vies weer buiten. Zoals we al vaker hadden gedaan, het javaanse buffet.
Heerlijk gegeten, alles werd ons goed uitgelegd en bediening was goed, vriendelijk en attend.

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld

Zaterdag 11 jan hier wezen eten typisch een zaak met vaste klanten uit de buurt
Was te merken werden in een hoekje van de gestopt
Vegatarische rijstafel genomen was zeker genoeg en smaakte goed
Vreemd dat op de website kost 23,75 maar bij het afrekenen 25;75
Groet Theo en astrid

Datum van bezoek: januari 2020
bandoengos, Eigenaar van Indisch Restaurant Bandoeng, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste Theo en Astrid,

Het bedrag stond per abuis verkeerd in ons systeem; excuses hiervoor. Wanneer u dit had aangegeven bij het afrekenen dan hadden we onze fout direct kunnen herstellen!
Wanneer u uw rekeningnummer aan ons doorgeeft dan zullen we dit uiteraard alsnog doen.

Het hoekje waar u zat is het lievelingshoekje van vele van onze, vaste, gasten.

Gelukkig smaakte de vegetarische rijsttafel u goed en heeft dit uw beoordeling nog enigszins positief beïnvloed…

Met vriendelijke groet, Team Bandoeng.

11 januari 2020 beoordeeld

Vanavond weer bij Bandoeng gegeten en het is iedere keer weer feest in je mond als je een hap neemt. Het smaakt zo heeeeerlijk! Bandoeng is duidelijk 1 van de beste restaurants in Zeeland. En het personeel is ook erg vriendelijk, dat mag ook gezegd worden toch!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!