“Wederom heeeeerlijk gegeten!!!”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
11 januari 2020 beoordeeld

Vanavond weer bij Bandoeng gegeten en het is iedere keer weer feest in je mond als je een hap neemt. Het smaakt zo heeeeerlijk! Bandoeng is duidelijk 1 van de beste restaurants in Zeeland. En het personeel is ook erg vriendelijk, dat mag ook gezegd worden toch!

Datum van bezoek: januari 2020

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft gewoon een restaurant waar je graag blijft terug komen. Kundig personeel en je kunt proeven dat het eten met liefde gemaakt is.

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld

Zaterdagavond met het personeel heerlijk genoten van het Javaans buffet.
Een aanrader .
Niet voor niets al 46 jaar bekend in de weide omtrek van Oost Souburg

1 december 2019 beoordeeld

Wat je mag verwachten van een Indonesisch restaurant , hele aardige mensen , goede service en vooral het overheerlijke eten wat ons werd gepresenteerd.
Na in september op vakantie te zijn geweest in Indonesië hier nogmaals weer de sfeer en het lekkere eten geproefd.
Je ogen sluiten en dan in gedachte terug naar Indonesië.

26 november 2019 beoordeeld

Lekker gegeten, prettige sfeer, vriendelijke bediening. Had per ongeluk 15 euro laten liggen. Ze hebben uit zichzelf gebeld en het geld teruggestort.

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.