“super restaurant”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 november 2019 beoordeeld

Al meerdere keren hebben wij in Bandoeng gegeten. De sfeer is heel gemoedelijk en gezellig. Het eten is super lekker en heel erg uitgebreid. Ook de Indonesische drankjes
zijn bijzonder en lekker. Met een ijsje en lekkere uitgebreide Jasmijn thee toe gaan we zeer tevreden en welgedaan naar huis. Zeker tot de volgende keer

Datum van bezoek: november 2019

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zeer tevreden met de veganistische opties. Zeer smaakvol en ruim voldoende. Alles verliep heel hartelijk en sfeervol! Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld

Goede kwaliteit met veel smaak, speciaal voor afhaal maaltijden.
Hebben er van zitten genieten met royale porties.

Datum van bezoek: september 2019
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant werkt met twee shifts. Bij de tweede shift om 20:15 kom je binnen tussen de mensen die net klaar zijn.
Wacht maar even aan de bar (aangeboden drankje komt wel op de rekening)

Het buffet is niet warm en oogt gebruikt.
Echt lege bakken worden wel aangevuld, maar het gevoel ontstaat dat je de resten van de eerste shift op eet.

Sfeer is authentiek, en bediening best ok.

Voor dit bedrag hadden we iets meer kwaliteit verwacht

Datum van bezoek: oktober 2019
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk welkom bij dit restaurant waar je naar tafel wordt begeleid.Voorgerecht waar je voor de speciale gerechten moet bijbetalen maar veel keuzes. Het buffet is veelzijdig met ruime keuze ook voor vegetarisch.Kortom heel lekker gegeten.Voor de kleintjes kan het wel een beetje pittig/heet zijn.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!