“Indische Eten op Walcheren”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Oost-Souburg
Prijsklasse: € 30 - € 33
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2019 beoordeeld

Als oud hagenaars zijn wij natuurlijk erg verwend met Indische restaurants.

Wij hadden dan ook zeker niet verwacht dat we hier op Walcheren in OostSouburg eveneens een uitstekend Indisch restaurant zouden vinden.

Dit restaurant doet zeker niet onder voor b.v, een Garouda in DenHaag !!
Alleen op zijn Zeeuws dus heel gemoedelijk.

Dit restaurant ligt zelfs op loopafstand van het station in OostSouburg

Een aanrader voor iedereen die in Zeeland woont of op vakantie komt

Datum van bezoek: augustus 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het buffet is prima. Ook met een groter gezelschap is het goed eren. Er moet wel tijdig gereserveerd worden. Het is Javaans, dus is hef wel een aparte smaak aaar je van moet houden.

Datum van bezoek: september 2018
9 juli 2019 beoordeeld

wij genoten op een vrijdagavond (5juli) van een heerlijke rijsttafel, zoals er niet veel meer te vinden zijn in Nederland. De maaltijd was uitstekend, de bediening is uiterst vriendelijk en gemoedelijk . Dit is een familiale zaak, ze bestaat al 45 jaar ! Het interieur is erg gezellig en authentiek Indonesisch. Wij komen zeker terug : in België bestaan bijna geen Indonesische restaurants , Oost-Souburg is goed bereikbaar vanuit het Antwerpse.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Zeldzaam lekker vers eten, supervriendelijke mensen en een authentieke inrichting. Wij komen vast en zeker terug!😄👍Hele leuke avond beleefd. Dankjulliewel!

Datum van bezoek: juli 2019
5 juli 2019 beoordeeld

In een knusse sfeer met uitstekende service van een prima buffet genoten. Voor ieder wat wils. Pittig, minder pittig en heerlijke nagerechten. Ik kom zeker binnenkort nog een keer want hier kun je prima genieten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!