“Inrichting in 45 jaar niet veranderd”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit eten met vriendinnen, was er 40 jaar niet geweest, maar er is niets veranderd behalve dan dat het eten super slecht was.
Wij hadden de kleine rijsttafel en het kwam snel op tafel, alles opgewarmd in de magnetron zelfs de hard gekookte eieren.
Volgens mij was het eten overgebleven van het buffet. Als je iets bij bestelde, wat voor mij niet had gehoeven, moest je er dik voor betalen.
Ik zal hier nooit meer eten!!
Dikke onvoldoende.

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kunnen eten met verjaardag en gezin. Van vegetarisch tot vlees eters kunnen bedienen en leuk kado gehad.

Datum van bezoek: januari 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb vroeger in Oost Souburg gewoond en toen was Bandoeng al een begrip, ruim 45 jaar geleden. Het was een feest van herkenning. Volgens mij is er ook niet veel veranderd. Blijkbaar nu is het meest gangbare het Javaans buffet. Het is een zeer uitgebreid buffet dat uitnodigt om meerdere keren je bordje met andere gerechten vol te scheppen. De hete gerechten goed gemerkt met rode opscheplepels, zo dat je niet overvallen wordt door een zeer pittig gerecht. Ook het personeel geeft veel advies over de gerechten, anders is het een veelheid aan Maleise namen. Zelfs een lokaal bier erbij. Voor een authentieke Indische maaltijd moet zeker hier zijn. Uit mijn geheugen was het “Terimah Kasih Banjak” ( weet alleen niet meer of het goed geschreven is)

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je waant je in Indonesië. De geuren, de inrichting en het personeel roepen de echte indonesie-sfeer op. Een heerlijk buffet met een lange lijst met gerechten. Niet allemaal kunnen proeven, maar van hoge kwaliteit. Een 10 !!( en die geef ik bijna nooit)

7 februari 2019 beoordeeld

Prima gegeten, smaak als 15 jaar geleden toen we hier voor het laatst gegeten hebben. Misschien binnen kort weer terug.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!