“Verjaardag vieren”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kunnen eten met verjaardag en gezin. Van vegetarisch tot vlees eters kunnen bedienen en leuk kado gehad.

Datum van bezoek: januari 2019

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb vroeger in Oost Souburg gewoond en toen was Bandoeng al een begrip, ruim 45 jaar geleden. Het was een feest van herkenning. Volgens mij is er ook niet veel veranderd. Blijkbaar nu is het meest gangbare het Javaans buffet. Het is een zeer uitgebreid buffet dat uitnodigt om meerdere keren je bordje met andere gerechten vol te scheppen. De hete gerechten goed gemerkt met rode opscheplepels, zo dat je niet overvallen wordt door een zeer pittig gerecht. Ook het personeel geeft veel advies over de gerechten, anders is het een veelheid aan Maleise namen. Zelfs een lokaal bier erbij. Voor een authentieke Indische maaltijd moet zeker hier zijn. Uit mijn geheugen was het “Terimah Kasih Banjak” ( weet alleen niet meer of het goed geschreven is)

Datum van bezoek: maart 2019
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je waant je in Indonesië. De geuren, de inrichting en het personeel roepen de echte indonesie-sfeer op. Een heerlijk buffet met een lange lijst met gerechten. Niet allemaal kunnen proeven, maar van hoge kwaliteit. Een 10 !!( en die geef ik bijna nooit)

Datum van bezoek: maart 2019
7 februari 2019 beoordeeld

Prima gegeten, smaak als 15 jaar geleden toen we hier voor het laatst gegeten hebben. Misschien binnen kort weer terug.

Datum van bezoek: februari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een grote teleurstelling!
Wij hebben gegeten van het buffet.
In mijn voorgerecht, vegetarische soep zat een stukje vlees.
De kambing was van lamsvlees, dat stond wel op de kaart, maar was het dus net niet. (Dit hoorde niet bij het buffet, dus extra voor betalen)
In de soto ayam zat kokos.
In een woord een grote teleurstelling voor €170,- voor 4 personen.

Datum van bezoek: januari 2019
bandoengos, Eigenaar van Indisch Restaurant Bandoeng, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019

Beste gast,
Dank voor uw recensie.
We hebben echter wel enige kanttekeningen bij uw recensie:
- Indien u had aangegeven dat u vegetariër bent dan hadden we u bij het buffet precies uitgelegd welke gerechten u gewoon kunt nemen en hadden we graag nog een vegetarische omelet en vegetarische sateh voor u bereid. Maar dit had u helaas niet gedaan...
- Desalniettemin was onze Bandoengsoep, welke u als voorgecht had besteld, een uitstekende keuze; deze is zelfs geschikt voor veganistische eters en het "vlees" wat daar in zit noemen wij tahou...
- De Sateh Kambing is normaliter van geit maar bij ons van lamsvlees en dat staat ook op de kaart en dat is het ook net wel...(op de kaart staat ook dat u dat dat extra word gerekend en niet bij de buffetprijs in zit)
- In Soto Ajam zit nooit kokos en ook niet in de Soto welke de rest van uw gezelschap had besteld, dat was gewoon lontong (kleefrijst) wat onze collega gisteravond ook al aan u had verklapt…
- Bij het afrekenen werd aangegeven dat alles naar wens was geweest en dat kan dan ook haast niet anders als er meerdere malen lekkere volle borden worden geschept...
Uiteraard betreuren we dat uw bezoek aan ons restaurant een teleurstelling voor u is geweest maar u doet wel een beetje tipu tipu….

Team Bandoeng

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!