“Altijd goed, altijd lekker...”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 45 jaar een begrip in Souburg en ver daar buiten. Oa ren heerlijk buffet met voldoende keuze waardoor je eigenlijk altijd een keertje te veel opschept omdat het zo lekker is...
Kortom, genieten van heerlijk en eerlijk Indisch eten in een gezellige ambiance.

Datum van bezoek: december 2018

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij een heerlijke avond gehad! Hele gezellige sfeer in het restaurant en heerlijk eten! Wij komen zeker terug!

11 november 2018 beoordeeld

Erg gezellige 'huiskamer' waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Bediening is tegemoetkomend en vriendelijk, de gerechten zijn authentiek, gevarieerd en gewoon top!

11 november 2018 beoordeeld

Met mijn twee zoons gegeten op een vrijdagavond. Het restaurant was tot de laatste stoel bezet maar toch leidde dat niet tot gestressed personeel of het idee dat je je best moest doen om eten en drinken op je tafel te krijgen.

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Niet goedkoop maar wel ERG lekker. Van te voren reserveren. De sate wordt ter plekke gemaakt. Alles vers

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.