“Ennak / Lekker hoor, Adoeh ! ”
Beoordeling van Indisch Restaurant Bandoeng

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een familiebedrijf / vader & zoon zijn eigenaar en koken goed! Zeer zeker voor Belandas

Het is er gezellig, zeker goede service door een aantal Molukse meiden. En die zijn erg spontaan & spontaan.

We krijgen “ les “ over de gerechten van Evita.
Ze kan zelf ook lekker koken vertelde ze en krijgt ook les van oudere Indische dames.
Het buffet was prachtig & lekker. Zo’n verscheidenheid aan gerechten.

Wanneer het wat pittiger is dan wordt het met rood bestek aangegeven.
Sateetjes worden lekker naast het buffet op houtskool gebakken.

We zijn vanuit Boxtel hier gaan eten en raden iedere liefhebber van Indonesisch eten aan om hier “ een vorkje te prikken” .

Salamat Makan !

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij donkere maar sfeervolle ambiance. Buffetstijl met een grote waaier van Indonesische gerechten. Lekker!

29 maart 2018 beoordeeld

Wederom weer heerlijk gegeten van het javaanse buffet. Vriendelijke bediening en een goede service En het buffet is gewoon echt goed. Regelmatig wordt alles bijgevuld. Gewoon een top tent waar ik graag kom eten.

10 maart 2018 beoordeeld

Ik voelde mij er direct thuis. Bij binnenkomst wordt je gelijk gewezen op het punt dat je het aan moet geven als je ergens allergisch voor bent, waardoor je je eigen niet bezwaard voelt. Ook zijn ze goed ingesteld op vegetariërs. Wij hadden voor 9 personen een rijsttafel waarvan 3 personen vegetarisch aten. Super! Dezelfde gerechten, maar dan op vegetarische basis! Heerlijk! De bediening was zeer vriendelijk en nam de tijd voor iedereen. De koffie naderhand is een toppertje: met een borreltje en een mandje snoepjes. Het restaurant zelf is niet groot, maar wel sfeervol ingericht. Ik begreep dat dit restaurant er al ruim 35 jaar zit; nou dat zegt al genoeg over de kwaliteit van het eten! DOEN!

4 maart 2018 beoordeeld

De eerste zaak die ik bezoek waar je meerdere melden moet melden dat je recht heb op seniorenkorting. Na controle rekening bleven ze de schuld op mijn steken. Niets geen Indonesische gastvrijheid. 415 euro lichter en avond verpest.

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!