“Toch nog een tafel”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat er ergens in de online reservering iets was misgegaan, was ons bezoek niet bekend bij de zaakvoerder. Kennelijk was alles besproken. Desondanks vond men toch een oplossing in de vorm van een tafel bij het raam. Klasse!
In het restaurant waren erg veel gerechten uitgestald op een naar mijn idee te kleine tafel. Of waren er zoveel gerechten??
De gezellige inrichting creëerde een wat huiselijke sfeer.
De klanten die niet bekend waren met de gerechten kregen daarover uitleg.
Het eten heeft de kwaliteit van de gemiddelde Indische privékeuken. Daarmee is niet gezegd dat de kwaliteit gemiddeld was, want die was gewoon goed.
Ook het concept klopt wel en de prijs/kwaliteit klopt.
Het enige wat ik miste waren de heerlijke geuren. Een te goed werkende afzuiging in de keuken?

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben weer heerlijk genoten van het Javaans buffet! Het smaakte weer zoals vanouds. Nu lekker uitbuiken ☺️

3 februari 2018 beoordeeld

Op zoek gegaan naar het echte Indonesisch eten. Vele jaren geleden hier voor het laatst geweest maar we hebben genoten van het Javaanse buffet en de Bintangs. De variatie van het eten was prima. Duidelijk werd aangegeven waar pittige specerijen in verwerkt waren, d.m.v een lepel met rode handgreep. Sfeer was prima mede vanwege de vele jarigen waar speciaal aandacht aan besteedt werd. Knus restaurant. Bediening prima.

22 januari 2018 beoordeeld

Gaan we nooit meer naar toe, Vroeg om een glaasje kraanwater voor in de witte wijn en om medicijnen in te nemen.
Hebben ze niet werd gezegd. Hoe wassen ze dan af etc.?

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buffet en indonesisch gevoel in deze zaak ! Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit !

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!