“Lekker indisch eten”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig familierestaurantje waar je het eten kan opscheppen van een buffet. Wat de kok klaarmaakt wordt die dag geserveerd, geen vast menu. Heerlijk eten, vriendelijke bediening alleen het meubilair is gedateerd

Datum van bezoek: januari 2017

11 september 2017 beoordeeld

Bandoeng richt zich op mensen die graag wat anders en vooral pittiger eten waarderen. Verwacht ook geen standaard wok/chinees achtig buffet, maar wees gerust, er zit altijd wel een gerecht tussen dat voor iedereen toegankelijk en herkenbaar is. Er waren voor de kinderen meer dan genoeg opties. Laat je lekker verrassen en ga gewoon van alles uitproberen. De locatie (een klein restaurant) voelt als een huiskamer en de bediening is gastvrij en erg behulpzaam. Tijdens de uitleg van het buffet wordt pas duidelijk met hoeveel passie de gerechten worden bereid. Wij hebben er heerlijk gegeten en komen er vast nog een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2017
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten dat nooit verveelt.
Al tientallen jaren komen we er.
Ook deze keer weer fantastisch gegeten.

Datum van bezoek: september 2017
6 september 2017 beoordeeld

Vrij laat gereserveerd, maar we konden nog langskomen. Zeer vriendelijk ontvangen, fantastisch gegeten van het buffet. Bediening zeer vriendelijk. Een aanrader om hier te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2017
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al verschillende keren bij Bandoeng wezen eten en iedere keer is het weer heerlijk. We vieren 1 december ons 25-jarig huwelijk bij Bandoeng en vandaag hebben we het onder het genot van het Javaanse buffet doorgesproken. De eigenaren vinden het leuk dat we bij hun ons jubileum komen vieren en kijken er naar uit. Fijn om zo gastvrij ontvangen te worden.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!