“Heerlijk”

Indisch Restaurant Bandoeng
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Oost-Souburg
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Welkom bijIndisch Restaurant Bandoengin Oost-Souburg Al vanaf 1973 staat onze deur open voor iedereen die van een echte Indische maaltijd willen genieten.Onze rijsttafels "Ketjil" en "Bandoeng" worden nog met precies dezelfde gerechten opgediend als destijds.Rijsttafels vinden hun oorsprong in de "eetcultuur" van gerepatrieerde Indische Nederlanders in het Den Haag van begin jaren vijftig.(Prachtig in beeld gebracht in de nederlandse speelfilm "My blue heaven").Ook de Nasi Rames (rijsttafeltje op bord) stamt uit deze periode. Voor degene die niet aan tafel willen blijven zitten hebben we al bijna 40 jaar de rijsttafel in buffetvorm;"Ons welbekend Javaans Buffet" Hier kunt u een onbeperkte keuze maken uit meer dan 40 gerechten, waaronder 2 soorten saté.Vooraf is er een keuze uit 3 voorgerechten,Pangsit Goreng, Bapao of Indische Groentesoep, wat aan tafel wordt geserveerd. Ook voor de vegetariërs hebben we een lekkere rijsttafel samengesteld.Maar u kunt ook gewoon deelnemen aan het buffet, want er staan genoeg vegetarische gerechten op en desgewenst doen we er nog een vegetarisch sateetje en omeletje bij! Kortom: de moeite waard om (weer) eens bij Bandoeng binnen te stappen! Selamat datang dan selamat makan
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al verschillende keren bij Bandoeng wezen eten en iedere keer is het weer heerlijk. We vieren 1 december ons 25-jarig huwelijk bij Bandoeng en vandaag hebben we het onder het genot van het Javaanse buffet doorgesproken. De eigenaren vinden het leuk dat we bij hun ons jubileum komen vieren en kijken er naar uit. Fijn om zo gastvrij ontvangen te worden.

Datum van bezoek: augustus 2017

31 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk genoten van het Indisch buffet ,een keur van gerechten .Leuke sfeer en goede bediening. Het buffet is van hoog niveau.

Datum van bezoek: juni 2017
27 juli 2017 beoordeeld

Door de beoordelingen die wij gelezen hebben wilden wij er zeker een keer gaan eten. Eenmaal aangekomen bleek het restaurant kleiner en bedompter dan wij dachten. De bediening was uiterst vriendelijk en klantgericht. Top. het eten was ruim voldoende, maar erg pittig gekruid en het buffet had ruim voldoende gerechten, maar op een kleine oppervlakte uitgestald. in vergelijking met de vele andere Indonesische restaurants die wij reeds bezocht hebben is dit restaurant niet meer dan een gemiddelde. Dit restaurant is geen omweg waard, helaas.

22 juli 2017 beoordeeld

Samen met mijn partner, bezocht ik afgelopen donderdag het Javaans Restaurant Bandoeng in Oost-Souburg. Zelf ben ik redelijk bekend met de Indische keuken, maar mijn partner is Amerikaan en voor hem zijn dit allemaal nieuwe, unieke smaken. Hij was zeer enthousiast en terecht! Het restaurant is intiem, gezellig en sfeervol en de bediening is uitermate vriendelijk, waardoor je je eerder een gewaardeerd familielid voelt, dan een restaurant-bezoeker. Aan je kleinste wens wordt voldaan, geen moeite is teveel. En het eten is heerlijk! Er is een grote keuze aan gerechten op het uitgebreide buffet, en zelfs ik als vegetariër kom daar niets te kort! Heerlijk, vanaf het eerste drankje, tot de lolly bij vertrek! Bij Bandoeng wordt je verwend, van begin tot end!

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, met heerlijk traditionele gerechten. Serveersters in sarong en vriendelijk. Altijd goed.

Reizigers die Indisch Restaurant Bandoeng bekeken, bekeken ook

In Indisch Restaurant Bandoeng geweest? Deel je ervaringen!