Opslaan
Bijzondere kerk

Beoordeeld op 8 juli 2021
MichelM_Delft
Delft, Nederland
De moeite waard om even binnen te lopen

Het is de moeite waard om bij een bezoek aan Grave hier even binnen te lopen wanneer de kerk open ... meer lezen

Beoordeeld op 2 oktober 2017
J5524IMjanm
Woudenberg, Nederland
Lees alle 3 beoordelingen

Beoordeeld op 8 juli 2021

Deze prachtige kerk ligt midden in Grave. De kerk heeft een prachtig interieur, waaronder een mooi barokke altaar. Ik vond de kerk erg breed en niet lang. Hierover heb ik een vraag gesteld aan de gastvrouw. Blijkt dat de kerk vroeger veel langer was. Aan de buitenkant is de oude vorm nog te zien. Erg de moeite waard om te bezoeken.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Het is de moeite waard om bij een bezoek aan Grave hier even binnen te lopen wanneer de kerk open is.

Datum van activiteit: augustus 2017