“Even op de koffie bij moeder”
Beoordeling van Moeders

Moeders
Geclassificeerd als nr. 13 van 21 Restaurants in Grave
30 mei 2018 beoordeeld

Fietsend door het land van Cuijk, door het land van Maas en Waal, genietend van de natuur. En dan even rust voor een kopje koffie, genietend van de vestingstad Grave.

10 april 2018 beoordeeld

We hebben Moeders afgelopen zondag bezocht tijdens historisch Grave. Dus heel druk in Grave, ondanks de drukte uitermate vriendelijk personeel. We hebben op het tijdelijke terras aan zijkant gezeten. We hebben heerlijk genoten van een broodje bal, echt heel erg goed. Jammer dat reisgenoot, die geen vlees eet niets "echt"te eten kon bestellen.
Geen simpel broodje kaas, helaas, niets, toen maar een stukje appelgebak genomen. Personeel was heel begripvol. snapte zelf ook niet waarom ze geen simpel broodje kaas hadden ? Hadden al meer klanten om gevraagd !! Terwijl AH open was ??
Maar verder niets dan lof over personeel.
Gaan een keer terug als het minder druk is, kijken of we dan iets kunnen eten zonder vlees.
Moeders verdient tweede kans.

31 maart 2018 beoordeeld

Een zaak overnemen en dan al zo draaien, das knap.
Koffie kan misschien iets constanter van temperatuur!
Bediening is vriendelijk en cordaat.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht! Een 'broodje carpaccio' kost €9,50. We kregen 2 dunne sneetjes geroosterd oud/droog brood karig belegd met carpaccio. Nooit meer!!

19 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens onze fietstocht hadden we met twee stellen lunch bij deze lunchroom. Ongeveer 10 tafels van verschillende grootte. Er is een lange bar. Wij namen de sandwich van de dag (€ 10,-), burger € 8,-) en carpaccio (€ 9,50) met koffie en thee (nor male prijzen). Het eten was ok. Geen culinaire hoogstandjes maar eerlijke snackachtige gerechten. De bediening was vriendelijk en amicaal.
De lokatie is mooi gelegen, in het centrum van het fraaie Grave.

Reizigers die Moeders bekeken, bekeken ook

Grave, Noord-Brabant

In Moeders geweest? Deel je ervaringen!