5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Neergestreken in de Druiventros tijdens een herfst stedentrip rondom Tilburg. De bossen in Chaam en op de Loonse en Drunense Duinen zijn dan veelkleurig. Prima hotel, eenvoudig maar doeltreffend. Centraal en snel in Tilburg. Gewoon een keer doen.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima, personeel heel vriendelijk en aardig. Inrichting is wat oubollig maar de kamer was schoon, goed bed en prima badkamer. Goed ontbijt en goede keuzes voor diner.Prima terras en gezellig restaurant.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel prima gelegen voor een bezoek aan de Efteling en de Beekse Bergen!
Ouderwetse kamers maar zeer verzorgd en proper met lekker warm water voor te douchen of een bad te nemen.
Lekker ontbijt(tip: het brood!)
Goeie Wifi verbinding.

Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 7 oktober 2018

we hadden een arrangement geboekt
een nachtje met een bezoek aan de efteling
we hadden geluk met het weer
ook in het hotel waren ze super vriendelijk
de kamer is aan opfrissing toe, maar wel een prettig verblijf gehad

• Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 1 oktober 2018

We hadden 3 kamers geboekt ivm 30 jarig huwelijksfeest. Aardig personeel, kamers gedateerd, maar in orde.Bedden en lakens schoon, dat is het belangrijkste en ook de. badkamers keurig in orde. Prima ontbijt en 's-avonds lekker diner a la carte met leuk en gezellig personeel. Het hotel is klassiek en gedeeltelijk gedateerd, maar dat deerde ons niet. Al met al een prima verblijf gehad.

• Verbleef: september 2018, reisde met familie