Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Middelburg hier gestopt voor de lunch. Soep van de dag Compleet gekozen. Was prima vers bereide erwtensoep. Duurde wel even voordat het opgediend werd. Entourage mag misschien gedateerd zijn, als het echter in een 5 sterren Parijs of Weens restaurant zou zijn, klaagt er niemand. Laat je niet te veel beïnvloeden door de tv serie van Herman de Blijker. Geef zelf uw oordeel.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 november 2017

al enkele malen met veel plezier hier geweest maar deze keer viel het ons toch wat tegen. eerste kamer was de poot onder het bed kapot, bij melding direct een andere kamer gekregen ( dus oke ) daarna in restaurant drie gangen besteld, lekker gegeten maar lange wachttijden tussen de verschillende gerechten, 45 min. tussen hoofd- en nagerecht is er toch wat over. terug op de kamer wat blijkt, enkel ned 1- 2 - 3 op televisie.
spijtig want op zich zeer vriendelijk personeel en toch wel mooie kamers

Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Gewoon goed - geen toeters of bellen, maar vriendelijk personeel, lekker eten en propere kamers.
Ons verblijf was een La Trappe-arrangement en dat is een aanrader. Het ontbijt was uitgebreid en bij het avondmenu had je keuze tussen twee hoofdgerechten.
Een bezoek aan de abdij loont de moeite; in de buurt vind je ook prachtige natuurgebieden om te wandelen (Oisterwijkse Bossen en Vennen; Loonse en Drunense Duinen), maar ook de Beekse Bergen en de Efteling zijn vlakbij.
Het hotel is vlakbij een afrit gelegen, dus echt stil is het nooit. Het voordeel is dan weer dat je overal snel bent.

Beoordeeld op 14 november 2017

Het hotel is niet gelegen dicht bij een (winkel)centrum wat voor sommigen wel een probleem zou kunnen zijn.
Het hotel op zich voldeed aan al de verwachtingen, de kamers waren proper, het personeel was vriendelijk en het eten was lekker.
Van het casino of de feest (vergader)zalen hebben we geen enkele overlast ondervonden.

Beoordeeld op 31 juli 2017

Gebruik gemaakt van de aanbieding op Hoteldeals en we hebben het ons niet beklaagd.
Alhoewel het hotel licht gedateerd is, zijn de kamers heel netjes en ook de badkamer zeer proper.
Het personeel is zeer vriendelijk, ook in het restaurant.
De kwalitiet van het eten is niet uitzonderlijk, maar basic keuken.
We heben ook gebruikt gemaakt van de (gratis) fitness met vele toestellen.
Tijdens ons verblijf een aantal fiets uitstpakes gemaakt.
Loons en Drunse duinen zijn aanbevelenswaardig. Ook een fietstripje langs het kanaal en de Beekse Bergen was zeer mooi.
Al bij al een goede ervaring.

Kamertip: Kamers aan de zuidzijde kunnen zeer warm zijn bij zomerweer. Een ventilator was wel aanwezig maar geen airco.
Datum van verblijf: juli 2017