29 november 2017 beoordeeld

al enkele malen met veel plezier hier geweest maar deze keer viel het ons toch wat tegen. eerste kamer was de poot onder het bed kapot, bij melding direct een andere kamer gekregen ( dus oke ) daarna in restaurant drie gangen besteld, lekker gegeten maar lange wachttijden tussen de verschillende gerechten, 45 min. tussen hoofd- en nagerecht is er toch wat over. terug op de kamer wat blijkt, enkel ned 1- 2 - 3 op televisie.
spijtig want op zich zeer vriendelijk personeel en toch wel mooie kamers

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed - geen toeters of bellen, maar vriendelijk personeel, lekker eten en propere kamers.
Ons verblijf was een La Trappe-arrangement en dat is een aanrader. Het ontbijt was uitgebreid en bij het avondmenu had je keuze tussen twee hoofdgerechten.
Een bezoek aan de abdij loont de moeite; in de buurt vind je ook prachtige natuurgebieden om te wandelen (Oisterwijkse Bossen en Vennen; Loonse en Drunense Duinen), maar ook de Beekse Bergen en de Efteling zijn vlakbij.
Het hotel is vlakbij een afrit gelegen, dus echt stil is het nooit. Het voordeel is dan weer dat je overal snel bent.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
14 november 2017 beoordeeld

Het hotel is niet gelegen dicht bij een (winkel)centrum wat voor sommigen wel een probleem zou kunnen zijn.
Het hotel op zich voldeed aan al de verwachtingen, de kamers waren proper, het personeel was vriendelijk en het eten was lekker.
Van het casino of de feest (vergader)zalen hebben we geen enkele overlast ondervonden.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
31 juli 2017 beoordeeld

Gebruik gemaakt van de aanbieding op Hoteldeals en we hebben het ons niet beklaagd.
Alhoewel het hotel licht gedateerd is, zijn de kamers heel netjes en ook de badkamer zeer proper.
Het personeel is zeer vriendelijk, ook in het restaurant.
De kwalitiet van het eten is niet uitzonderlijk, maar basic keuken.
We heben ook gebruikt gemaakt van de (gratis) fitness met vele toestellen.
Tijdens ons verblijf een aantal fiets uitstpakes gemaakt.
Loons en Drunse duinen zijn aanbevelenswaardig. Ook een fietstripje langs het kanaal en de Beekse Bergen was zeer mooi.
Al bij al een goede ervaring.

Kamertip: Kamers aan de zuidzijde kunnen zeer warm zijn bij zomerweer. Een ventilator was wel aanwezig maar geen airco.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
13 juli 2017 beoordeeld

een jaarlijkse traditie ...even weg met de groep.Het weer was niet veelbelovend maar viel mee.Het hotel globaal doet het ook goed al zou je een wat verouderde indruk krijgen.En met fitness ,zelfs casino heeft het iets meer .Vriendelijke ontvangst zonder meer en met wat communicatiestoornis die me ook later in het restaurant ook is opgevallen.Toch zijn er ook van die kleinigheden die afbreuk doen aan een goed verblijf(geen badmat,zwak licht,gecodeerde TV bv)

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden