La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 dingen om te doen in Berkel-Enschot
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Omdat het de tijd van het jaar is een gerecht met asperges genomen. Dit was heerlijk en erg genoten van het gerecht.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met onze vriendinnengroep, we werden op onze kledij aangesproken en mochten niet op het terras gaan zitten. We werden gewoon weggestuurd. Toen we nog in het zicht stonden werden we nog verder weg gestuurd. Bediening was zeer onvriendelijk!

15 april 2018 beoordeeld

Een impressionant kloostergebouw waar een brouwerij is gevestigd met een mooi proeflokaal en een enorm terras. De lokaal gebrouwen trappist is absoluut de moeite waard om proeven alsook de lokaal gemaakte kazen.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam en leerrijk bezoek met een zeer goede gids. Daarna terplaatse iets gegeten. Zeer lekker. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

Bekijk meer beoordelingen
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig een biertje met bitterballen
genuttigd.
Bier en bitterballen zijn van een perfecte kwaliteit!
Het was dan ook zeer druk(gezellig)
Personeel is zeer vriendelijk en zijn ook toegankelijk voor een praatje.
Dit is de Brabantse gezelligheid
Komen zeker terug.
Fam.Veltrop

Reizigers die La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel bekeken, bekeken ook

In La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel geweest? Deel je ervaringen!