La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 dingen om te doen in Berkel-Enschot
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Omdat het de tijd van het jaar is een gerecht met asperges genomen. Dit was heerlijk en erg genoten van het gerecht.

Datum van activiteit: mei 2018

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met onze vriendinnengroep, we werden op onze kledij aangesproken en mochten niet op het terras gaan zitten. We werden gewoon weggestuurd. Toen we nog in het zicht stonden werden we nog verder weg gestuurd. Bediening was zeer onvriendelijk!

Datum van activiteit: april 2018
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam en leerrijk bezoek met een zeer goede gids. Daarna terplaatse iets gegeten. Zeer lekker. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

Datum van activiteit: maart 2018
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig een biertje met bitterballen
genuttigd.
Bier en bitterballen zijn van een perfecte kwaliteit!
Het was dan ook zeer druk(gezellig)
Personeel is zeer vriendelijk en zijn ook toegankelijk voor een praatje.
Dit is de Brabantse gezelligheid
Komen zeker terug.
Fam.Veltrop

Datum van activiteit: februari 2018
Bekijk meer beoordelingen
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Proeflokaal La Trappe is onderdeel van het klooster en de brouwerij. Naast een geweldige rondleiding door Toon kun je er terecht voor een schitterend getapt glas trappisten bier en een heerlijke lunch. Wij genoten van een glas Puur en een zeer goede hamburger met een Tripel (de kaart stelt overigens een Isi d'Or voor. Professionele en vriendelijke bediening. Hoort zegt het Voort! En vooral...ga er naar toe

Datum van activiteit: december 2017

Reizigers die La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In La Trappe Brouwerij, Proeflokaal en Kloosterwinkel geweest? Deel je ervaringen!