Beoordeeld op 8 juni 2018

De ontvangst bij aankomst was koel en niet vloeiend.Het hotel is toe aan een goede onderhoudsbeurd aangaande netheid.Het ontbijt was matig maar genoeg.Er was keuze van charcuterie en kaas,confituur choco enzovoort verder ook vers fruit en yochurt.

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 5 juni 2018

mooi hotel, prima en vriendelijke service, kamers zijn proper en voldoen, ontbijt is goed en verzorgd. Enig nadeel is dat de kamers geen vliegenraam hebben, hebben veel last gehad van muggen omdat het hotel kort bij een bos liggen. Gaan er zeker nog eens terug.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2018

Alles is nog redelijk recent en in goede staat, vriendelijk personeel, proper, netjes en comfortabele bedden en badkamer. De regeling met de nachtingang is ook prima want het hotel is wel eindje van andere horecazaken en activiteiten gelegen.
Enkel airco zou misschien wel handig zijn als het echt warm is.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 18 mei 2018

Hotel op een eiland tussen twee wegen met enorm lawaai van twee wegen de hele nacht door. Je lag af en toe te schudden in je bed door de vrachtwagens die erlangs denderden. Tenzij je oordoppen indoet 's nachts zou ik dit hotel aan niemand aanraden

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 mei 2018

De kamer was naar wens, medewerkers spontaan en restaurant voor ontbijt en diner prima naar wens. Geen last van geluidsoverlast verkeer, en ook de geuroverlast uit de keuken onder onze kamer 2e verd. was voor ons geen issue om te melden. Voldoende parkeermogelijkheden.

Kamertip: Goeie lift aanwezig,
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie