17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen weg geweest met mijn vriend, leuk hotel, mooie omgeving, veel te doen.
Op wat kleine dingetjes na is het ons zeker goed bevallen en zouden hier zeker eventueel terug komen!
Als je heel erg op je rust ben dan is dit toch geen aanrader ondanks alle mooie natuur om het hotel heen, het ligt namelijk tussen 2 wegen in.
Wij hadden een kamer op de begane grond, zeker een afrader als je zeer op je privacy bent vooral met mooi weer want dan wil je toch al gauw je gordijnen en je raam open doen.
Wat ik ook miste waren kleine flesjes met aparte zeepjes, er was wel zeep maar dat zat in een grote pomp waar op stond dat het voor alles te gebruiken was.
Zelf hadden we wat drinken enzo meegenomen voor op de kamer maar toen we dit in de mini bar wilde doen was deze niet koud. Vervolgens naar de receptie geweest en daar kreeg ik vrij bot het antwoord, de mini bar’s worden niet meer vervangen dus als die het niet doet dan doet die het niet ( wel werd me aangeboden dat als we dit zouden willen dat hun iets voor ons koud konden zetten maar dit leek ons vrij onpracktisch) me vriend heeft vervolgens de kast van de muur geschoven en gekeken of die het misschien kon maken wat bleek de stekker was er gewoon uitgehaald.. dus uiteindelijk hadden we een werkende mini bar ook al was die pas goed koud tegen de tijd dat we weggingen haha.
Ook hadden we ontbijt bij geboekt, als je geen vroege vogel ben raad ik je dit af. Het ontbijt is tot 10:00 uur maar beide dagen dat we gingen ontbijten zo rond 08:30/09:00 waren de broodjes al hard en veel op. Er werd niet aangevuld.
Maar buiten dat echt een top hotel!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
15 mei 2018 beoordeeld

de kamer was krab voor twee personen plafon mogen ze wel een keer afdoen voor een nacht was het te doen. verder geen commentaar personeel uitstekend en vriendelijk.
was leuk verblijf om fietsroutes te doen in Nederland en België mooie routes waren het.
met de navigatie 40 km routes mooi bosrijke omgeving

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel heel vriendelijk personeel, mooie kamer heerlijke douche,föhn is wel aanwezig! prima bed geen last van lawaai! Ontbijt in orde en voor de prijs het driegangen menu was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!!!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
28 april 2018 beoordeeld

Fijn hotel op een verrassende plek tussen twee wegen in. Geen last van het verkeer. Voldoende parkeerplekken rondom het hotel. Een goede, geen grote, kamer met alles wat nodig is. Goede badkamer en schoon. Ontbijt royaal en prima in orde.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

€80 incl ontbijt is echt te veel. Er is geen fohn, wel een bad maar geen badkraan, het water loopt de kamer in als je staat te douchen alleen 1 handdoek, geen koelkastje, de auto's rijden langs je kamer. Het is niet erg fris, het kan net.....heb het weleens netter gezien bij Fletcher. Ontbijt is matig, goedkope afbakbroodjes, aanmaaksap. Koffie was wel goed. Jammer eens maar nooit meer. Dame bij receptie was heel vriendelijk.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner