Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
US$ 93*
Herberg Sint Petrus(Hilvarenbeek)
US$ 93*
  • Gratis parkeren
Center Parcs - De Vossemeren(Lommel)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 109*
  • Zwembad
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 89*
US$ 119*
US$ 107*
TripAdvisor
  • Bar/lounge
Hotel Terminus(Turnhout)
TripAdvisor
20 februari 2018 beoordeeld

Hotel grenst aan beide zijden aan een doorgaande weg. Indien raam gesloten dan is de geluidsoverlast redelijk. Geen mogelijkheid de kamertemperatuur te regelen. Het avondeten was onder de maat, kan beter in Reussel of Belgie een restaurant zoeken.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
18 februari 2018 beoordeeld

een mooi hotel met vriendelijk personeel, tijdens het voorjaar en najaar ideaal om te wandelen en te fietsen; tijdens de zomer iets minder want er is geen airco op de kamer. met het raam open is er veel lawaai van verkeer.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
16 februari 2018 beoordeeld

Prijs kwaliteit zeker een aanrader,mooie kamer ontbijt meer dan voldoende,vriendelijk personeel,enig min puntje is persoonlijk gezien was het bed voor mij veel te zacht
ik sliep in een bed kuil , beetje rug pijn in de morgen als gevolg

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren van plan om voor onze hobby geocachen eens naar deze omgeving te gaan.
Daarom voor dit hotel gekozen.
We waren vrij vroeg ter plaatse en hebben dan ook voor dat we de kamer op konden ingeboekt.
We werden keurig geholpen en kregen alvast de sleutelkaart mee zodat we later direct door konden naar onze kamer.
We verbleven 2 nachten in dit hotel , dat inderdaad op een vreemde plaats ligt (maar hier wisten we van.)
Het ontbijt dat we hadden was ruim voldoende en goed verzorgd.
Verder hebben we hier ook 2 keer het diner gebruikt ,en het mag gezegd worden dat dit erg goed was.
Verder was het personeel aardig en correct, we voelde ons hier echt te gast.
De standaard kamer was wel klein maar voldoende.
De badkamer was voldoende , maar niet super schoon ( mag wat meer aandacht aan besteed worden).
Kortom een prettig hotelletje waar het niet ondenkbaar is dat we er bij een andere keer geocachen weer zullen boeken.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
5 februari 2018 beoordeeld

Mooi hotel, lekker ontbijt, propere kamer, een beetje last van het lawaai van de straat op de gelijkvloerse verdieping. Leuke wandel en fietsroutes in de buurt.

Te warm op de kamer, spijtig maar ja hotel heeft dan ook zonnepanelen

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner