Danielle

Goed verblijf gehad

Beoordeling van Parkhotel Horst
4,0 van 5 bollen3 jan 2024 beoordeeld
Een nachtje geslapen hier met mijn man en dochter van 7, fijn dat er 3 persoons kamers zijn dat is lang niet overal. In de buurt van Toverland dus na een dagje pretpark hierheen. Zwembad en sauna een pluspunt. Wel wat aandachtspunten in het zwembad en de sauna zoals dat het vrij koud was, soms wat smoezelig zoals kapot behang of open gaten in de muur( kapje er op en gelijk netter) maar verder prima en ruime openingstijden. Ontbijt was lekker uitgebreid, ook gegeten bij het restaurant en dat was verassend lekker( wel bijbetalen voor bijv patat doe dat er gewoon bij in .Tip, wij wilden hier bijna niet eten daar omdat er niks voor kinderen was. Bleek er toch een kinderkaart te zijn. Zet dat ook online en je krijgt vast meer gasten. De bediening was verder netjes, niet het meest oplettend maar deden hun best en vriendelijk.

Hotel kamer netjes en ruim. Bedden lagen lekker en leuk uitzicht. Wel ruis van de snelweg er naast. Zeep van rituals een pluspunt. Wifi wel slecht. Mooi grote tv.

Al met al voor een goede prijs verbleven met wat kleine aandachtspunten anders was het 5 sterren.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 8 jan 2024
Bedankt voor deze mooie review Danielle! Wat fijn om te horen dat het verblijf naar jullie zin was, met name het ontbijt, diner, uitzicht en de kamer. Bovendien willen wij u bedanken voor de extra aandachtspunten! We zullen het kindermenu op de website van ons restaurant BØFF zetten. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij Parkhotel Horst!
Tuin / Terras
16.4 km van Parkhotel Horst
15.7 km van Parkhotel Horst
Meer hotels in Horst bekijken
Beoordeeld op 21 september 2023 via mobiele applicatie

De foto’s geven een prachtig sereen beeld van het hotel, maar ….. het geluid (lawaai) van de A73 overstemt de rust in het park en bos er omheen en op het terras buiten.
Binnen in het hotel merk je daar verder niets van.
Een groot restaurant ( met in ons geval matige bediening), prima ontbijt en schone kamer.

Kamertip: Dicht bij de snelweg, lekker eten, voldoende parkeerruimte. Even de benen strekken rondom het recreatieterrein.
Datum van verblijf: september 2023
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Beste Jan-en-Gerda,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over het ontbijt en de schone kamer. Hopelijk heeft u mooie herinneringen overgehouden aan uw bezoek en mogen we u in de toekomst vaker verwelkomen.

Beoordeeld op 21 augustus 2023

Toen we toekwamen moesten we nog bijna 2 h wachten omdat onze kamer nog niet klaar was toen de kamer klaar was moest de poetsdienst nogmaals langskomen de volgende ochtend werden we wakker gemaakt van het brandalarm die per ongeluk afging

Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2023

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We vinden het erg vervelend dat onze housekeeping de kamers op uw aankomst dag niet op tijd schoon hadden. Ook het brandalarm komt zelden voor, maar helaas zijn beide issues tijdens uw verblijf wel voorgevallen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u hierdoor heeft ervaren. Hopelijk geeft u ons nog een tweede kans en mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen. U zult merken dat wij de kamers dan wel tijdig schoon hebben en dat het brandalarm u niet wekt 's ochtends.

Beoordeeld op 5 augustus 2023

We hebben onze auto opgeladen en wilde even snel iets eten meenemen. Ze waren tot alles bereid om ons te helpen na een lange reis en hebben fantastische baguettes carpaccio en pulled chicken voor ons gemaakt. Geen moeite was teveel, gewoon top!

In verleden ook al eens feestje bij hun gehad en ook dat was super verzorgd! Aanrader!

Kamertip: Mooie locatie en zeer servicegericht
Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Beste l1785ZRmari,

Wat geweldig om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over jullie bezoek aan ons restaurant BØFF! We gaan uw leuke opmerkingen delen met ons team, ze vinden het vast leuk om dit te horen. We kijken er naar uit u vaker te mogen verwelkomen, wanneer u opnieuw in onze regio bent.

Beoordeeld op 14 mei 2023

moederdag ontbijt wat heel uitgebreid was het was heel erg druk maar toch heel vriendelijk en behulpzaam personeel
meer dan genoeg keuze uit eten en drinken wat steeds bijgevuld werd
alles zag er netjes uit

Datum van verblijf: mei 2023
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2023

Beste 293mariong,

Wat leuk dat jullie voor onze locatie hebben gekozen om Moederdag goed te beginnen. Nog leuker vinden wij het om te lezen dat je zo te spreken bent over ons Moederdagontbijt. We hopen dat jullie mooie herinneringen hebben overgehouden aan deze speciale dag en we kijken er naar uit jullie in de toekomst vaker te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel, op mooie locatie met prima restaurant. Maar als je een arrangement verkoopt (mind mistery) moet je wel de spullen in huis hebben (Limburg kaart - niet op voorraad). Ook geen zeep in douche, “sorry moet de technische dienst regelen maar die zijn er niet meer. En ander zeep op voorraad hebben we niet”. Ook zuinig met toiletpapier ed op kamer, hoeft niet. Minibar of koelkast was niet aanwezig.

Datum van verblijf: april 2023
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2023

Beste Remcoa34,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Hopelijk is het arrangement goed bevallen en heeft u een leuk bezoek aan Mind Mystery gehad. Onze excuses voor de Limburg Card die wij niet op voorraad hadden en voor de zeepdispenser die niet was aangevuld. Dit had uiteraard allemaal in orde moeten zijn.