Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Booking.com
ZenHotels.com
US$ 107
Hotels.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
Travelocity
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (429)
Beoordelingen filteren
429 resultaten
Waardering van reizigers
178
154
60
19
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
178
154
60
19
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 429 beoordelingen
Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel, op mooie locatie met prima restaurant. Maar als je een arrangement verkoopt (mind mistery) moet je wel de spullen in huis hebben (Limburg kaart - niet op voorraad). Ook geen zeep in douche, “sorry moet de technische dienst regelen maar die zijn er niet meer. En ander zeep op voorraad hebben we niet”. Ook zuinig met toiletpapier ed op kamer, hoeft niet. Minibar of koelkast was niet aanwezig.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank remcoa34
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2023

Beste Remcoa34,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Hopelijk is het arrangement goed bevallen en heeft u een leuk bezoek aan Mind Mystery gehad. Onze excuses voor de Limburg Card die wij niet op voorraad hadden en voor de zeepdispenser die niet was aangevuld. Dit had uiteraard allemaal in orde moeten zijn.

Met vriendelijke groet,
Team Parkhotel Horst

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2023

Hotel is prima. Echter staat de manager (volgens het personeel F&B manager / assistent directie) te schreeuwen en met aggressive lichamelijk bewegingen naar het personeel zwaaien. Als gast geeft dit mij een zeer onprettig gevoel en geeft dat mij een negatief beeld bij het beleid van dit hotel.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank M9880PNjudithj
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Beste M9880PNjudithj,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Helaas weet ik niet precies wat er is voorgevallen, maar we zijn het met u eens dat dergelijke lichaamstaal niet gepast is in ons restaurant. We gaan uw opmerking dan ook zeker bespreken met de desbetreffende persoon, om herhaling hiervan in de toekomst te voorkomen. Hopelijk weerhoudt dit u er niet van om ons nogmaals te bezoeken, we kunnen u verzekeren dat dit niet gebruikelijk is onder ons personeel.

Met gastvrije groet,
Kim Z | Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2022

Kerstarrangement gehad, was in een woord super goed geregeld, bandje was erg goed, kamer was mooi en comfortabele bedden, heerlijk geslapen. Ligt mooi. Personeel ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.Op het menu stonden veel dingen die ik niet lust, maar was geen enkel probleem werd in overleg aangepast.

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank E T
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2023

Beste 877et,

Wat een geweldige score en leuke opmerkingen, hartelijk dank hiervoor! We vinden het geweldig dat u zo tevreden bent over ons Kerstarrangementen en gaan uw complimenten delen met onze collega's. Hopelijk mogen wij u aankomende Kerst opnieuw ontvangen bij Parkhotel Horst!

Met gastvrije groet,
Team Parkhotel Horst

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2022

Dagje wellness voldeed totaal niet aan de verwachtingen die geschept worden via de website. Een paar voorbeelden: buitensauna en stoomcabine waren niet in gebruik. Geen zeep aanwezig op de toiletten. Dompelbaden niet in gebruik en m.i. levensgevaarlijk in gebruik! Overal achterstallig onderhoud, lockers kapot, kleedhokjes niet afgewerkt, tegels kapot, gaten in de muur, afzuiging vies, enz. enz. Kortom, het predicaat Wellness hotel is hier zeker niet op z'n plaats. 
N.B. totaal géén reactie van Parkhotel Horst op mijn mail n.a.v. bovenstaande klacht.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank yvonnekF2299HT
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2022

Beste yvonnekF2299HT,

Allereerst willen wij u hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We zijn er helaas van op de hoogte dat onze stoomcabine kapot is en helaas werkt onze buitensauna ook niet naar behoren. Vandaar dat wij onze Wellness faciliteiten momenteel GRATIS aanbieden aan onze hotelgasten en gasten van buiten ons hotel helaas weigeren. Ook verkopen wij op het moment geen wellness arrangementen meer, totdat alles weer functioneert zoals het hoort. Onze oprechte excuses als u wellness dag hierdoor niet goed bevallen is. Mocht u inmiddels nog geen reactie ontvangen hebben op uw klachtenbrief, dan ga ik ervan uit dat u deze binnenkort krijgt van ons managementteam. Sorry dat dit iets langer duurt dan gebruikelijk.

Met vriendelijke groet,
Team Parkhotel Horst

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 november 2022

Eerste dag, borrelplank sloeg nergens op, lang wachten voor je geholpen werd. De sauna deed het, stoombad is stuk net als de bubbels in het zwembad. De deur knelt van de sauna of als je er niet uitkomt je even wilt bellen. De kamers heel gehorig word verbouwd in het hotel word nergens vermeld!

Ontbijt en menukaart zijn onder het niveau van vier sterren. Meiden die er werken weten niet hoe ze gedag moeten zeggen. De 200 euro echt niet waard

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank sabrinakT7777DY
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2022

Beste SabrinakT7777DY,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We zijn er helaas van op de hoogte dat de stoomcabine stuk is. Vandaar dat als onze hotelgasten momenteel GRATIS gebruik mogen maken van al onze wellness faciliteiten en dat we de wellness niet meer verhuren voor gasten van buiten het hotel. Uw opmerkingen over onze menukaart en onze restaurant collega's betreuren we zeer en gaan we zeker bespreken met het team. Onze excuses voor het ongemak.

Met gastvrije groet,
Team Parkhotel Horst

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken