moederdag ontbijt wat heel uitgebreid was het was heel erg druk maar toch heel vriendelijk en behulpzaam personeel
meer dan genoeg keuze uit eten en drinken wat steeds bijgevuld werd
alles zag er netjes uit
Meer
moederdag ontbijt wat heel uitgebreid was het was heel erg druk maar toch heel vriendelijk en behulpzaam personeel
meer dan genoeg keuze uit eten en drinken wat steeds bijgevuld werd
alles zag er netjes uit
Meer
Beste 293mariong,
Wat leuk dat jullie voor onze locatie hebben gekozen om Moederdag goed te beginnen. Nog leuker vinden wij het om te lezen dat je zo te spreken bent over ons Moederdagontbijt. We hopen dat jullie mooie herinneringen hebben overgehouden aan deze speciale dag en we kijken er naar uit jullie in de toekomst vaker te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Parkhotel Horst
Mooi hotel, op mooie locatie met prima restaurant. Maar als je een arrangement verkoopt (mind mistery) moet je wel de spullen in huis hebben (Limburg kaart - niet op voorraad). Ook geen zeep in douche, “sorry moet de technische dienst regelen maar die zijn er niet meer. En ander zeep op voorraad hebben we niet”. Ook zuinig met toiletpapier ed op kamer, hoeft niet. Minibar of koelkast was niet aanwezig.
Beste Remcoa34,
Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Hopelijk is het arrangement goed bevallen en heeft u een leuk bezoek aan Mind Mystery gehad. Onze excuses voor de Limburg Card die wij niet op voorraad hadden en voor de zeepdispenser die niet was aangevuld. Dit had uiteraard allemaal in orde moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Parkhotel Horst
Hotel is prima. Echter staat de manager (volgens het personeel F&B manager / assistent directie) te schreeuwen en met aggressive lichamelijk bewegingen naar het personeel zwaaien. Als gast geeft dit mij een zeer onprettig gevoel en geeft dat mij een negatief beeld bij het beleid van dit hotel.
Beste M9880PNjudithj,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Helaas weet ik niet precies wat er is voorgevallen, maar we zijn het met u eens dat dergelijke lichaamstaal niet gepast is in ons restaurant. We gaan uw opmerking dan ook zeker bespreken met de desbetreffende persoon, om herhaling hiervan in de toekomst te voorkomen. Hopelijk weerhoudt dit u er niet van om ons nogmaals te bezoeken, we kunnen u verzekeren dat dit niet gebruikelijk is onder ons personeel.
Met gastvrije groet,
Kim Z | Guest Relations
Kerstarrangement gehad, was in een woord super goed geregeld, bandje was erg goed, kamer was mooi en comfortabele bedden, heerlijk geslapen. Ligt mooi. Personeel ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.Op het menu stonden veel dingen die ik niet lust, maar was geen enkel probleem werd in overleg aangepast.
Beste 877et,
Wat een geweldige score en leuke opmerkingen, hartelijk dank hiervoor! We vinden het geweldig dat u zo tevreden bent over ons Kerstarrangementen en gaan uw complimenten delen met onze collega's. Hopelijk mogen wij u aankomende Kerst opnieuw ontvangen bij Parkhotel Horst!
Met gastvrije groet,
Team Parkhotel Horst
Dagje wellness voldeed totaal niet aan de verwachtingen die geschept worden via de website. Een paar voorbeelden: buitensauna en stoomcabine waren niet in gebruik. Geen zeep aanwezig op de toiletten. Dompelbaden niet in gebruik en m.i. levensgevaarlijk in gebruik! Overal achterstallig onderhoud, lockers kapot, kleedhokjes niet afgewerkt, tegels kapot, gaten in de muur, afzuiging vies, enz. enz. Kortom, het predicaat Wellness hotel is hier zeker niet op z'n plaats.
N.B. totaal géén reactie van Parkhotel Horst op mijn mail n.a.v. bovenstaande klacht.
Beste yvonnekF2299HT,
Allereerst willen wij u hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We zijn er helaas van op de hoogte dat onze stoomcabine kapot is en helaas werkt onze buitensauna ook niet naar behoren. Vandaar dat wij onze Wellness faciliteiten momenteel GRATIS aanbieden aan onze hotelgasten en gasten van buiten ons hotel helaas weigeren. Ook verkopen wij op het moment geen wellness arrangementen meer, totdat alles weer functioneert zoals het hoort. Onze oprechte excuses als u wellness dag hierdoor niet goed bevallen is. Mocht u inmiddels nog geen reactie ontvangen hebben op uw klachtenbrief, dan ga ik ervan uit dat u deze binnenkort krijgt van ons managementteam. Sorry dat dit iets langer duurt dan gebruikelijk.
Met vriendelijke groet,
Team Parkhotel Horst
Eerste dag, borrelplank sloeg nergens op, lang wachten voor je geholpen werd. De sauna deed het, stoombad is stuk net als de bubbels in het zwembad. De deur knelt van de sauna of als je er niet uitkomt je even wilt bellen. De kamers heel gehorig word verbouwd in het hotel word nergens vermeld!
Ontbijt en menukaart zijn onder het niveau van vier sterren. Meiden die er werken weten niet hoe ze gedag moeten zeggen. De 200 euro echt niet waard
Beste SabrinakT7777DY,
Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We zijn er helaas van op de hoogte dat de stoomcabine stuk is. Vandaar dat als onze hotelgasten momenteel GRATIS gebruik mogen maken van al onze wellness faciliteiten en dat we de wellness niet meer verhuren voor gasten van buiten het hotel. Uw opmerkingen over onze menukaart en onze restaurant collega's betreuren we zeer en gaan we zeker bespreken met het team. Onze excuses voor het ongemak.
Met gastvrije groet,
Team Parkhotel Horst