Gratis annuleren tot 17-12-21
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel met lekkere bedden. De badkamer was ook prima.
Vriendelijk personeel.
Ontbijt was goed, zou andere keuze in vleeswaren maken.
Eten was gevarieerd en vers.
Uitzicht vanuit de kamer was mooi.
Er is een ruimte voor de fietsen.
Mooie ligging om te fietsen.

Datum van verblijf: augustus 2021
KZ Marketing, Marketing van Parkhotel Horst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Wat een geweldige score en leuke opmerkingen! Hartelijk dank hiervoor! We vinden het erg fijn om te weten dat jullie zo'n geweldig verblijf hebben gehad en gaan jullie feedback zeker delen met ons team. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Buitenkant van het hotel geeft hoge verwachtingen die helaas niet waar gemaakt worden. De entree en restaurant van dit hotel zien er echt top uit, ook lekker gegeten in het restaurant, 3 gangendiner wat inclusief was bij het arrangement.

Ontbijt was ook goed, voldoende keuze, en werd voldoende aangevuld.

De kamers en de gangen vallen echter wat tegen, kamers zijn verouderd en niet echt 100% schoon, Bedden waren te zacht en wat doorgezakt!

De gangen zaten vol met spinnen en spinnenwebben. Ook op de kamer zat een grote spin.

Ligging van het hotel is wel goed, en een prima plek om Noord-Limburg te gaan verkennen met de fiets, de Maasduinen, Arcen, Venlo etc. zijn makkelijk bereikbaar door de vele pontjes op de Maas. De Maasroute is een leuke fietsrit, ook zijn er voldoende knooppunten.

Beste gjkok25,

Allereerst hartelijk dank voor jullie verblijf en voor het delen van jullie ervaringen. Aan jullie score te zien hebben jullie een goed verblijf gehad, dit vinden wij erg fijn. Wij hopen op korte termijn een start te maken aan de renovatie van een deel van de hotelkamers. Helaas heeft afgelopen anderhalf jaar roet in het eten gegooid, anders waren wij hier al eerder aan gestart.

Met gastvrije groet,
Kim Z | Parkhotel Horst

Beoordeeld op 10 augustus 2021

In tegenstelling van negatieve revieuws vonden wij het personeel zeer vriendelijk.geen enkel probleem ondervonden.
Mooi fris hotel met vele fietsroutes en toeristische plaatsjes in de buurt.
Zeker de moeite waard.

Kamertip: Vraag indien mogelijk een kamer met uitzicht op het meer

Beste ao221,

Wat fijn om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en jullie opmerkingen worden zeer gewaardeerd. Hartelijk dank hiervoor en voor jullie bezoek. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog een keer verwelkomen.

Met gastvrije groet,
Kim Z | Parkhotel Horst

Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Eens maar nooit weer, bij binnenkomst begon de ellende al. Het is een hotel wat gerund wordt door een stel scholieren en dat merk je aan alles. De kamers zijn karig voor een junior suite en verouderd.
Dit merk je aan alles, zo was er een mobiele airco die een ontzettend hard geluid maakt als je die even aanzet. Badkamer is klein en absoluut niet schoon. Er hing maar 1 handdoek en bij navragen bij de receptie, was er een tekort aan handdoeken.. fijn ook als je daar met je gezin bent. Het hele hotel hangt vol met spinnenwebben (inclusief grote spinnen!) Zonde van de centen, maar dit hotel raad ik echt niemand aan.

Kamertip: Heel gauw doorrijden!
Datum van verblijf: augustus 2021

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw verblijf bij ons als zo slecht hebt ervaren en willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u hebt ondervonden. Uw opmerkingen over de handdoeken hebben we direct opgepakt met onze housekeeping. Dat het ons hotel gerund wordt door een stel scholieren is niet helemaal correct aangezien en we willen op korte een start gaan maken met de renovatie van onze kamers. Helaas hebben wij dit project door de sluitingen .e.d. van afgelopen anderhalf jaar moeten uitstellen.

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ze mogen het wel eens gaan schoonmaken hier! Wat een puinhoop overal. In de kamers allemaal spinnen aan de muren, toilet niet schoongemaakt, bedden helemaal vies en niet lekker kunnen slapen. Dit was een totale flop. Het hele zooitje wordt gerund door achttien jarige kinderen. Van buiten ziet het er nog uit, maar eenmaal bij binnenkomst is het echt helemaal niks!

Het ontbijt zag er ook niet uit, geen nieuwe borden bijgelegd wat echt niet kan. Het eten zelf was echt niet te eten!

Dit is een totale afrader en wij komen zeker niet terug!

Datum van verblijf: augustus 2021

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw verblijf bij ons als zo slecht hebt ervaren en willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u hebt ondervonden. Uw opmerkingen over de schoonmaak hebben we direct opgepakt met onze housekeeping. Dat het ons hotel gerund wordt door achtien jarige kinderen is niet helemaal correct aangezien en over ons ontbijt krijgen wij vaak juist positieve opmerkingen. Ook kunnen wij ons niet voorstellen dat het overal een puinhoop was en we vinden het dan ook erg jammer dat u alles zo negatief heeft ervaren.