Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk bezoek, ook aan het rijtuigenmuseum

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Tessa R
Groningen, Nederland
Lees alle 55 beoordelingen

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Zeer de moeite waard deze locatie. Het rijtuigenmuseum is leuk om te bezoeken, zeker als enthousiaste vrijwilligers vertellen over wat zij er allemaal doen. Dus meegaan met de rondleiding is de moeite waard. Verder is er een leuke museumwinkel en kun je heerlijk koffiedrinken of lunchen in de borg.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met onze kleinkinderen van 2 jaar oud hebben we dit park een middag bezocht. Volgende keer gaan we een héle dag. Bijzonder geschikt voor jonge kinderen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Leuke speeltuin met kinderboerderij. Ruim opgezet met diverse speelmogelijkheden voor kinderen. Personeel achter kassa mag wel iets vriendelijker zijn als je binnenkomt, gelukkig merken de kids daar niet veel van.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019

Goed voor een familiedag met of zonder kinderen.
Park, museum, attracties, kinderboerderij, zwembad en een mini spoor.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier op zondag geweest. De kinderen gingen zwemmen. Zwembad is niet heel groot maar wel leuk voor een middag. Het landgoed is leuk om over te wandelen. Het pretpark is voor kinderen tot een jaar of zes prima te doen.

Datum van activiteit: mei 2019