“Teleurstellend nieuwe samenstelling High Wine”
Beoordeling van Brasserie Intermezzo Haren

Brasserie Intermezzo Haren
Geclassificeerd als nr. 8 van 21 Restaurants in Haren
31 mei 2018 beoordeeld

Euforisch waren wij toen we de eerste keer een High Wine bestelde, en zo teleurgesteld waren wij afgelopen zaterdag.
De presentstie was minder aantrekkelijk, de rauwe ham ontbrak, de kruidenboter was waterig, het witte brood met zongedroogde tomaatjes was vervangen door gewoon wit brood en de taco chips was aanzienlijk geslonken!
Helemaal verbaasd waren wij toen we de rekening kregen en 5,- meer moesten afrekenen! Waar we eerder een ieder dit arrangement aanraadde hebben wij nu onze twijfels, heel jammer!

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in Maart een broodje gegeten samen met mijn ouders.
Ik zelf had een broodje gerookte kip met mangosaus,broodje was heel karig belegd,Italiaanse bol was ook veel kleiner dan normaal en de mangosaus waren gewoon stukjes mango ipv een saus en dan smeren ze ook geen boter meer op de broodjes.
Prima maar doe er dan standaard een kuipje (room)boter bij zodat je zelf kunt kiezen als je wel of geen boter neemt.
Volgende keer gaan we wel weer naar de overkant maar Bakkerij Bart daar krijg je tenminste nog waar voor je geld!

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een industrieel robuust, romantische entourage voor een uitstekende cappuccino, espresso en een zoetige verrassing tot een tongstrelende lunch samengevat met een uitstekend glas wijn dat uitbundig glimlacht met het gerecht!
Afsluitend even een uniek cadeau mee voor een culinair minnend persoon of voor jezelf kortom... wanneer kom jij??

2 maart 2018 beoordeeld

Goede keuken en van goeie kwaliteit en prijs.Zit op een goede locatie, midden in het dorp op het plein

26 oktober 2017 beoordeeld

Voor de 2e keer dit restaurant bezocht. Prettige sfeer, vlotte bediening, aandacht voor de gasten, samengevat een prettig gevoel als je hier gaat zitten.

Reizigers die Brasserie Intermezzo Haren bekeken, bekeken ook

In Brasserie Intermezzo Haren geweest? Deel je ervaringen!